دلیل پرسپولیسی نشدن رامین رضایان مشخص شد

دلیل پرسپولیسی نشدن رامین رضایان مشخص شد

یکی از بازیکنانی که شایعه بازگشت چند روز دیگر به پرسپولیس شنیده می شود رامین رضایان است. رامین که دو فصل برای پرسپولیس بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، وضعیت خوبی در فوتبال قطر ندارد و رسانه های قطری به شدت از او انتقاد کرده اند.

رضایانی که در جام جهانی قبلی یک بازی برای تیم ملی بود، مدت زیادی است که به تیم ملی دعوت نشده است و اسکوچیچ گفته است علاقه ای به سبک بازی این بازیکن ندارد. رضاییان که از نظر فنی بازیکنی با کیفیت است دوست دارد دومین جام جهانی خود را تجربه کند. از این رو خیلی ها به این بازیکن توصیه کردند که برای بازگشت به تیم ملی به پرسپولیس بیاید تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد. خود رضاییان اخیرا چندین بار برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و می خواهد دوباره پیراهن این تیم را بپوشد. این بازیکن حتی به یحیی قول پرسپولیسی شدن هم داده بود اما به نظر می رسد انتقال این بازیکن به پرسپولیس منتفی شود.

آخرین دور مذاکرات رامین رضایان و الدحیل برای جدایی و توافق دوجانبه روز دوشنبه برگزار شد. به گفته رامین رضایان، با توجه به اینکه وی به صورت قرضی از الدحیل به السیلیه پیوست، باید نظر باشگاه الدحیل در جدایی از السیلیه لحاظ می شد. لیگ ستارگان دوم نیز در باشگاه السیلیه فعالیت خواهد کرد.

در همین حال رضایان با یحیی گل محمدی مذاکراتی انجام داد و قصد داشت در نیم فصل دوم در پرسپولیس حضور داشته باشد. همچنین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای عقد قرارداد با پرسپولیس به مذاکرات اولیه و توافق با مدیر برنامه های این بازیکن رسیده بود. البته الان این اتفاق نیفتاده و رضایان باید یک نیم فصل دیگر در قطر بازی کند.

اگر رضایان امروز قرارداد خود را فسخ می کرد، باشگاه الدحیل باید خسارت سنگینی (حدود یک میلیون دلار) به این بازیکن ایرانی می پرداخت، بنابراین او از تصمیم فسخ صرف نظر کرد و رضایت داد.

مشخص است که بازگشت رامین به پرسپولیس فعلا منتفی است اما احتمال دارد تابستان آینده این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید