دندان دایناسور واقعی در آیفون 13 پرو! عکس

برند روسی Caviar به ارائه گوشی های هوشمند منحصر به فرد با مواد لوکس و کمیاب معروف است. ایده های طراحی این شرکت گاهی اوقات از رویدادهای تاریخی مهم الهام گرفته می شود، از جمله نسخه انحصاری iPhone 11 Pro Titanic Edition یا مجموعه iPhone 12 Pro Warrior. Caviar این بار مجموعه ای از آیفون 13 را با نام «ترا» ساخته است که کلمه ای یونانی به معنای هیولا است. مجموعه جدید گوشی های هوشمند از سه دستگاه تشکیل شده است که Tyrannophone پرچمدار آن است.

نسخه آیفون 13 پرو Tyrannophone

برای شروع، بیایید نگاهی بیندازیم به منحصر به فرد ترین مدل این سری، Tyrannophone که به معنای “هیولا” است. در واقع، هدف آن به طور خاص دایناسور دایناسور تیرانوسوروس است که 96 میلیون سال پیش به عنوان یک شکارچی قدرتمند بر کل سیاره حکومت می کرد. به گزارش فرارو، iPhone 13 Pro Tyrannophone با یک سر دایناسور سه بعدی ساخته شده از تیتانیوم با پوشش مشکی PVD تزئین شده است.

دندان دایناسور واقعی در آیفون 13 پرو!

چشم زرد هیولا از خالص ترین کهربا ساخته شده است، اما مهمتر از آن، لبخند این شکارچی حاوی یک قطعه بسیار منحصر به فرد است. به عبارت دیگر، شرکت خاویار از تکه ای از دندان واقعی یک تیرانوزاروس 80 ساله برای ایجاد دندان های فوقانی تزئینی تی رکس استفاده کرد. در مجموع 7 مدل Tyrannophone توسط Caviar ساخته خواهد شد که با حافظه 1 ترابایتی قیمت خرده فروشی 8610 دلار دارد. مشتریان همچنین می توانند آیفون 13 پرو مکس را برای این نسخه انتخاب کنند.

iPhone 13 Pro نسخه Monsterphone

علاوه بر Tyrannophone، شرکت خاویار دو مجموعه دیگر را با نام Tera ارائه می دهد که یکی از آنها iPhone 13 Pro Monsterphone است. این گوشی نسخه محدود با یک قاب مشکی ساخته شده از تیتانیوم سخت شده با پوشش PVD تزئین شده است. این مدل گوشی با یک ماده کامپوزیتی مقاوم در برابر ضربه قرمز تزئین شده است که شبیه زخم عمیقی است که توسط یک شکارچی خطرناک به جا مانده است. شرکت خاویار 99 نسخه از این مدل را با قیمت خرده فروشی 7760 دلار تولید خواهد کرد.

دندان دایناسور واقعی در آیفون 13 پرو!

نسخه iPhone 13 Pro Teradiamond

کلمه Tera البته معنای متفاوتی با هیولا دارد و مخفف مقدار زیادی داده است. بنابراین طراحان خاویار نیز نسخه محدود Teradiamond را بر اساس آیفون 13 پرو با 1 ترابایت حافظه ایجاد کردند. این گوشی هوشمند دارای بیشترین ظرفیت حافظه در تاریخ اپل است. نسخه Teradiamond دارای یک قاب تیتانیوم سخت شده مجلل است که با 1028 الماس و 128 یاقوت (1.3 میلی متر در آیفون 13 پرو و ​​1.5 میلی متر در آیفون 13 پرو مکس) مزین شده است. یک شماره مدل منحصر به فرد در کناره دستگاه حک شده است. این سری از گوشی ها در تعداد محدود 18 نسخه و با قیمت 49240 دلار عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید