دومین بازیکن استقلال در آستانه جدایی

ناراحتی و اعتراض در تمرین آبی ها به بابک مرادی کمک کرد تا این بازیکن را در آستانه جدایی از آبی های تهرانی قرار دهد. ماجرا از چند روز پیش شروع شد. وقتی مرادی از لیست استقلال برای دیدار با فجر سپاسی حذف شد و بدون هماهنگی با کادر فنی تمرینات ویژه ای انجام داد و فردای آن روز در حالی که بازیکنان در آستانه شروع تمرین بودند، اعلام کرد که «خسته»! مجیدی که از این رفتار ناراحت شده بود از مرادی خواست تا زمین تمرین را ترک کند.

پس از این اتفاق، بخشی از اطرافیان مجیدی وساطت کردند و سرمربی آبی ها اعلام کرد که رفتار این بازیکن را نادیده می گیرد به شرطی که دیگر خارج از حدود و نظم در نظر گرفته شده برای تیم رفتار نکند.

مرادی که در جلسه فنی کادر فنی با بازیکنان استقلال حاضر شده بود، روز گذشته با چهره ای نورانی در ورزشگاه آرارات تمرین کرد که نشان از نارضایتی و اعتراض او به نیمکت نشینی مجدد داشت. مدافع استقلال که این روزها خبرهای زیادی مبنی بر جدایی اش از آبی ها در نیم فصل به گوش می رسد، در تمرین امروز در موقعیت های متعددی به دستورات مربیان توجهی نکرد و با روحیه نه چندان خوبی تمرین را به پایان رساند.

مرادی که از ادامه نیمکت نشینی در این فصل راضی نیست به نزدیکان سرمربی استقلال گفت اگر مجیدی به او نیازی نداشته باشد، رضایت نامه اش را از باشگاه می گیرد. پس از اطلاع مجیدی، وی در باشگاه مرادی را در جریان قرار داد تا کمیسیون انضباطی و مدیریت آب پایتخت درباره او تصمیم گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید