دو تاسف بزرگ من؟ بیایید قهرمان یورو و لیگ برتر نشویم

اولیویه ژیرو

اولیویه ژیرو تابستان گذشته با قراردادی 1 میلیون یورویی به علاوه یک پاداش از چلسی به میلان پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا آزمایش کند.

به گزارش روزنو ژیرو، او پیش از این در مصاحبه ای از پشیمانی های فوتبالی اش صحبت کرده و از سوی دیگر ابراز امیدواری کرده است که با میلان قهرمان سری آ شود.

اولیویه ژیرو درباره دو بازیکن خود گفت: “من همیشه گفته ام که فوتبال یک شروع جدید ابدی است و شما باید همیشه برای چالش بعدی آماده باشید. یکی از حسرت های دوران حرفه ای من این است که با پیروزی مقابل پرتغال در خانه یورو را ببرم.” پشیمانی بزرگ در فوتبال “و من قهرمان نشدم. یکی دیگر از این حسرت ها این است که با آرسنال یا چلسی لیگ برتر انگلیس را فتح نکردم.”

01657974 خبر خاکستری

اولیویه ژیرو در این فصل به دلیل مصدومیت قلبی و مصدومیت کمر نتوانست بازی های زیادی را برای میلان انجام دهد، اما هر زمان که بازی کرده همیشه عملکرد خوبی داشته است و مطمئنا استفانو پیولی در ادامه فصل حساب ویژه ای روی ستاره فرانسوی باز خواهد کرد. . . ژیرو در مورد انگیزه خود برای کسب عنوان قهرمانی سری آ با میلان گفت: من هنوز امید زیادی به قهرمانی در لیگ دیگری با باشگاه جدیدم دارم و روی آن تمرکز دارم.

دیدگاهتان را بنویسید