دژاگا و حاج صفی قرمز میشن؟

دژاگا و حاج صفی قرمز میشن؟

پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی و حواشی ایجاد شده در فینال این رقابت ها، خبرهای زیادی مبنی بر شکایت باشگاه آلومینیوم از سوی اعضای باشگاه نساجی به گوش رسید. ایزد سیف الله پور شب گذشته در گفت و گو با رادیو تهران درباره مسائل مختلف باشگاه نساجی صحبت کرد و در پاسخ به شکایات باشگاه آلومینیوم گفت که نامه ای دریافت نکرده اند.

وی همچنین در بخشی دیگر از صحبت های خود به شایعات پیرامون حضور اشکان دژاگا و احسان حاج صفی در نساجی پاسخ داد.

این گفتگو را در ادامه بخوانید:

* مشکلات را با گفتگو حل کنیم
از باشگاه آلومینیوم نامه ای مبنی بر شکایت دریافت نکرده ایم. مهدی رحمتی یکی از مربیان خوب با شخصیت فوتبالی ماست و با او صحبت کردم. انشاالله فردا با هم صحبت می کنیم و قضیه را به خوبی تمام می کنیم. گلایه ها برای فوتبال ما خوب نیست. باید بنشینیم و صحبت کنیم تا مردم خوش بگذرانند. حالا نساجی ها از قهرمانی خوشحال هستند و البته ممکن است اراکی هم ناراحت باشد. آنها مقابل ما خیلی خوب بازی کردند و باید به آنها خسته نباشید بگوییم. مهدی رحمتی تیم خیلی خوبی ساخته و واقعا باید از او تمجید کرد. اتفاقی که افتاد سوءتفاهم بود که خدای نکرده فردا آن را حل می کنیم. مشکل خاصی نیست؛ هم ساکت الهامی و هم مهدی رحمتی مربیانی هستند که برای فوتبال ما زحمت می کشند و توانمند و باکلاس هستند و سابقه خوبی در فوتبال دارند. اجازه ایجاد حاشیه را ندهید. قبول دارم اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد، اما فردا همه چیز را حل می کنیم.

* قهرمانی ما به راحتی به دست نمی آید و به راحتی نمی باختیم
امسال هم می خواهند مسابقات فوتبال AFC را همزمان با مسابقات یوفا برگزار کنند و تیم فولاد هم قرار است در بهمن ماه دیدار کند در حالی که ما در اردیبهشت هستیم. قهرمانی ما به راحتی از دست نمی رود و ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا فیفا و AFC را متقاعد کنیم که مسابقات را در ایران به خصوص در قائمشهر برگزار کنند. در این میان دوستان اداره کل ورزش و جوانان و اداره تربیت بدنی قائمشهر تمامی الزاماتی که برای مسابقات فوتبال باید رعایت شود را رعایت می کنند و ورزشگاه را قبل از مسابقات امسال به خوبی آماده می کنند.

* پتانسیل بالایی داریم اما امکانات نداریم
جا دارد به تیم شهرداری گرگان نماینده سایر تیم های شمال کشور که در اردیبهشت ماه توانست قهرمان لیگ برتر بسکتبال شود تبریک بگویم. خدای نکرده نماینده استان های کشورمان یعنی ملوان این ماه در لیگ برتر به میدان می رود تا شاهد حضور تیم های خوب در استان های شمالی کشور باشیم چرا که پتانسیل خود را دارد اما متاسفانه سخت افزار ضعیف است. ; استان های شمالی کشور بازیکنان بسیار خوبی را به جامعه فوتبال ما تحویل داده اند و امیدوارم این اتفاقات خوب برای تیم های شمالی هم بیفتد.

* دژاگا و حاج صفی؟ تا پایان فصل برنامه ای نداریم
اشکان دژاگا و احسان حاج صفی بازیکنان بزرگی هستند و حضور آنها باعث افتخار هر تیمی است. تا پایان فصل هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن نداریم و بعد از چند بازی باقی مانده باید بی سر و صدا و با الهام برای جذب بازیکنانی که بتوانند در نساجی خدمت کنند برنامه ریزی کنیم. حضور چنین بازیکنانی باعث افتخار ماست اما باید دید آیا این امکان وجود دارد و بودجه ما این توانایی را دارد که بازیکنی به بزرگی احسان حاج صفی را در تیم خود داشته باشیم یا خیر.

* ما 300 میلیارد از سرخابی ها عقب هستیم
اگر می خواهیم موفق باشیم باید آرمان گرا باشیم. روز اول به مسئولان گفتیم به کمک ما بیایند. ما بخش خصوصی هستیم و نمی توانیم با تیم های دولتی رقابت کنیم. امروز در رسانه ها خواندم که وزیر محترم قول 350 میلیارد تنی به تیم های پرسپولیس و استقلال داده است. در حال حاضر نزدیک به 300 میلیارد تن از بودجه این تیم ها عقب هستیم. خدا را شکر که باشگاه نساجی مالک قدرتمندی دارد اما می خواهد در مسابقات آسیایی شرکت کند و با تیم های قدرتمند آسیایی رقابت کند. در مورد قهرمانی هم همینطور. حالا قیمت دلار هر روز بالا می رود، بازیکنان خارجی که به صورت واقعی با ما قرارداد نمی بندند.

* مسئولانی که برای کمک از عکس سبقت گرفتند
جا دارد از مسعود شجاعی تشکر کنم که امسال حضورش در تیم ما مایه خیر و برکت بود اما یادمان باشد فوتبال حرفه ای است و اگر روزی باشگاه به تعهد خود عمل نکند بازیکن به حقش می رود. بعد از اینکه قهرمان شدیم، در اولین لحظه که دوستانم با من مصاحبه کردند، گفتم آقایان مسئولی که الان در کنار ما هستند و برای عکس یادگاری پیش ما هستند، یادشان باشد که باید پاسخگوی عکس ها باشند و کمک کنند. که انجام می دهند. باشگاه نساجی به عهد خود عمل کرد و حالا مسئولان باید دست به کار شوند. باید از استاندار، استاندار، معاونت سیاسی و نماینده محترم تشکر کنم و خدای ناکرده در مسابقات کشوری و آسیایی همگی به نساجی قوی چنگ بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید