انتقاد تند اشکان دژاگا از رفتار تیم ملی و تراکتورسازی

انتقاد تند اشکان دژاگا از رفتار تیم ملی و تراکتورسازی

اشکان دژاگا پس از سه فصل حضور در تراکتورسازی، در ماه های پایانی سال قراردادش به جدایی ناگهانی و جنجالی از این تیم دست یافت. او برای این فصل باشگاهی الشحانیه را انتخاب کرد و راهی قطر شد تا با این تیم برای صعود به لیگ ستارگان قطر همکاری کند. پس از ماه‌ها سکوت خبری، اشکان دژاگا امشب در گفت‌وگوی اینترنتی شب‌های فوتبالی به اظهارات جالبی درباره نارضایتی خود از تیم ملی و دلایل جدایی از تراکتورسازی پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

تصمیم برای سفر به قطر تصمیم درستی بود
تصمیم گرفتم امسال به قطر برگردم و با الشحانیه قرارداد ببندم. خدای ناکرده بتوانم به این تیم کمک کنم و بتوانم به لیگ بالاتر راه پیدا کنم. هر روز خدا را شکر می کنم چون همیشه با کمک خانواده و مدیر برنامه تصمیمات درستی گرفته ام. و این بار فکر می کنم تصمیم درستی برای آمدن به قطر گرفتم.
شاید برای خیلی ها تعجب آور باشد که من به لیگ قطر آمدم. قبل از اینکه وارد تراکتور شوم، مدت زیادی با تیم الشحانیه در ارتباط بودم. من امسال خوش شانس بودم و بعد از صحبت با بدنساز ایرانی این تیم متوجه شدم که آنها امسال تلاش زیادی برای ورود به لیگ برتر دارند و دوست دارند در تیمشان حضور داشته باشند. با فکر و صحبت هایی که داشتم این تصمیم را گرفتم و خدا را شکر خوشحال شدم.

با این تیم به جام جهانی می رویم
من مسابقات تیم ملی را صد در صد دنبال می کنم. بازی دیروز سخت بود چون بازی مقابل چنین تیم هایی آسان نیست. به بچه ها خسته نباشید می گویم. خدا را شکر خوب پیش می روند و فکر می کنم با این تیم و بازیکنان صد در صد به جام جهانی می رسیم.

تیم ملی؟ من کمی ناامید هستم!
هنوز برای بازی در تیم ملی وقت داشتم. من چند سال پیش این انگیزه را داشتم و همیشه باعث افتخار من بوده که پیراهن تیم ملی را بپوشم و برای کشورم بازی کنم. انتظار خداحافظی از بازی را نداشتم و هیچ وقت از سوی من نگفته بود، اما ممکن است توسط افراد دیگر گفته شده باشد. بازیکنان بزرگتر از من خداحافظی نکردند. اما بعد از این همه بازی با جان و دل برای تیم ملی، انتظار داشتم حداقل تلفنی این تصمیم را به من بگویند، همیشه این اتفاق می افتاد که یک مربی می آمد و می خواست تیم را عوض کند و بازیکنان جوان تری جذب کند. حداقل انتظار داشتم تماس بگیرند و بگویند چنین تصمیمی دارند، اما نشد. راستش من از این موضوع کمی ناامید هستم. اما باز هم می گویم خدا را شکر می کنم که 8 سال با افتخار برای تیم ملی بازی کردم.

مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم
ماشالا با بازیکنانی که در این مدت داشتیم هیچ نقطه ضعفی نداریم و لژیونرهای موفقی هم داریم که همیشه به آنها افتخار می کنیم. بازی هایی مثل دیروز طبیعی است و اتفاق می افتد. در دقیقه 90 ایران فقط بازی کرد و لبنان به طور اتفاقی گلزنی کرد. اگر این اتفاقات بیفتد، گلزنی برای این تیم ها در چنین زمین هایی برایشان سخت می شود. در این گروه تیم صد درصد راهی جام جهانی خواهد شد. باید برای مراحل بعدی برنامه ریزی کنیم. بچه ها نشان دادند که آسیا همیشه اول است و باید تلاش کنیم بچه ها جادوی جام جهانی را بشکنند و به مرحله بعد بروند. فکر می کنم این مهمترین چیزی است که باید روی آن کار کنیم.

جدایی ناگهانی و زودرس از تراکتور؟
یک اتفاق ویژه که … من سه سال آنجا بودم. در اینستاگرام هم از هواداران تراکتورسازی تشکر کردم. تراکتور باشگاه بزرگی است و من افتخار می کنم که در آنجا بازی کردم. متأسفانه سال گذشته در باشگاه کمی عصبی بودیم و آن ها حرفه ای بودن لازم را نداشتند که من تصمیم به جدایی گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید