دکتر سرخیان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر شد


ساعت: 22:36
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918946

در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر برگزار شد، دکتر علیرضا زوگریان به عنوان «پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی در سال 1401» انتخاب و از سوی رئیس این واحد تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر سگریان یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون بیش از یکصد مقاله پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده است و در حال حاضر به عنوان استادیار دانشگاه اسلامی بندر ماهشهر و رئیس گروه مهندسی شیمی این واحد دانشگاهی

در تقدیرنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر خطاب به دکتر گرگریان آمده است:

محقق ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا زرگیان

تحقیق فرآیند تولید علم است و تولید فناوری کاربرد نتایج تحقیقات است. تأثیر تحقیقات علمی و فناوری بر تمدن کنونی جهان و آینده آن بسیار واضح و آشکار است. با نزدیک شدن به زمان های اخیر در تاریخ بشر، این تأثیر افزایش می یابد.

برای ارزش دادن به دانش، تحقیق، تولید علم و درک عمیق با فرآیندی فعال، هوشیار و هوشمندانه، با تفکر نو و نوآوری در اندیشه و با تحقیق و ارتقای روحیه علمی با ایجاد فضایی شفاف، پویا و معنوی برای فعالیت منسجم و تک دست شما نقش موثری در انجام ماموریت های پژوهشی برای تحقیق و مطالعه همه جانبه خود و بهره گیری از خرد جمعی کارشناسان و صاحب نظران رشته های مختلف داشته اید و در سال 1401 تقدیم محققین می گردد.

امیدواریم با برنامه ریزی، پیگیری، تأمل و بررسی و با توانمندی ها و توانمندی های بالقوه نیروی انسانی، افق روشنی را در تحقق چشم انداز آینده ایران بیابید.

دکتر پیمان شعبانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر

دیدگاهتان را بنویسید