دکتر پریسا بهمنی بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907162

?️علی صالحی، دادستان تهران درباره درگذشت دکتر پریسا بهمنی گفت: فوت خانم بهمنی ربطی به تجمعات قبل از سازمان نظام پزشکی نداشت و در واقع فوت ایشان زودتر از موعد اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالحی دادستان تهران درباره درگذشت خانم دکتر پریسا بهمنی گفت: فوت خانم بهمنی ربطی به تجمعات قبل از سازمان نظام پزشکی نداشت و در واقع فوت ایشان اعلام شد. جلوتر از زمان.

مرحومه بهمنی سه شنبه 12 آبان ماه سال جاری حوالی ساعت 19 بعد از ظهر بر اثر سانحه رانندگی در تقاطع بزرگراه شهید چمران و آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیاده و در حال تردد در خط بی آر تی بود، جان باخت. با او و در نتیجه آن جان خود را از دست داد.

جسد خانم بهمنی صبح روز چهارشنبه 13 آبان به پزشکی قانونی استان تهران تحویل و پس از انجام معاینات پزشکی و بررسی های لازم ساعت 15:30 به خانواده وی تحویل داده شد.

وی ضمن تکذیب شایعه فوت مرحوم بهمنی و کشته شدن وی با سلاح گرم، گفت: وی یک روز قبل از چهارم آبان فوت کرده و در زمان و مکان حادثه درگیری و اغتشاش وجود نداشته و وجود ندارد. شواهدی مبنی بر تخلف در معاینات و آزمایشات پزشکی وجود دارد.» هیچ اثری از شلیک گلوله روی بدن متوفی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید