دیدار امیر عبدالیان با میشل عون در بیروت


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817628

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه رایزنی خود در لبنان با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه رایزنی خود در لبنان با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف بر افزایش سطح همکاری ها و همکاری ها در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تاکید کردند.

موضوع مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و استقلال لبنان از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

امیر عبداللهیان: ما قویا از لبنان حمایت می کنیم

حسین امیر عبداللهیان به ترتیب با میشل عون رئیس جمهور، نبیه بری رئیس پارلمان، نجیب میقاتی نخست وزیر و عبدالله بوهبیب همتای لبنانی خود از صبح تا عصر پنجشنبه دیدار خواهد کرد.
وی درباره محورهای اصلی رایزنی با مقامات لبنانی در بازدید از فرودگاه بیروت گفت: پیشنهادهای بهتر و جدیدتری برای کمک به شکستن حصار اقتصادی لبنان و ادامه راه قبلی داریم. امور دیگر.»کرد.

برنامه ها و دیدارهای وزیر امور خارجه کشورمان در لبنان

ابراهیم موسوی نماینده لبنان، حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در لبنان را فرصتی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه توصیف کرد و افزود: ما از آن استقبال می‌کنیم. فروش سوخت ایران به تجار لبنانی، سد اقتصادی آمریکا در برابر ایران، سوریه و لبنان را شکست.«و فصل جدیدی در حضور مقاومت در عرصه اقتصادی.
حسین امیرعبداللهیان عصر روز پنجشنبه با اعضای ارشد و نمایندگان گروه های مختلف فلسطینی در سفارت کشورمان در بیروت دیدار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید