دیدار وزیر امور خارجه ایران با رهبران گروه های فلسطینی در بیروت / امیر عبداللهیان با نبیه بری دیدار کرد


ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817501

وزیر امور خارجه کشورمان امروز در بیروت با تنی چند از رهبران گروه های فلسطینی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در بیروت به سر می برد، بعدازظهر پنجشنبه با شخصیت ها و رهبران فلسطینی دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز پنجشنبه برای دیدار و رایزنی با مقامات لبنانی و شخصیت ها و شخصیت های سیاسی لبنان و همچنین دیدار با شخصیت ها و رهبران فلسطینی وارد بیروت پایتخت لبنان شد.

امیر عبداللیان در بدو ورود در فرودگاه بین المللی بیروت مورد استقبال مقامات وزارت امور خارجه و مجلس نمایندگان لبنان قرار گرفت. وی سپس در نشست خبری به سوالات خبرنگاران درباره هدف از این سفر پاسخ داد.


* دیدار امیر عبدالعیان با نبیه بری

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) وارد بیروت شد، چهارمین مقصد از زمان سفر خود به منطقه و پس از سوریه، با نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی پیش از این با شخصیت ها و رهبران گروه های فلسطینی مستقر در بیروت دیدار کرده بود.

حسین امیرعبدالهیان در بدو ورود به بیروت در جمع خبرنگاران گفت: امروز در بیروت هستیم زیرا روابط دو کشور عالی است و رایزنی های منظم و سازنده ای با مقامات لبنانی در مورد مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی داریم. از آخرین سفر من به بیروت، رویدادهای بسیاری در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی رخ داده است و با توجه به تلاش‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران و لبنان در حال انجام است، نیاز به رایزنی‌های دقیق‌تر با مقامات عالی‌رتبه لبنان است.

این دومین سفر امیر عبداللیان به لبنان از زمان تصدی این سمت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید