دیدار و گفتگوی نتانیاهو با رئیس موساد بر موضوع ایران متمرکز بود


ساعت: 01:34
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921468

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیوید بارنیا رئیس موساد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش با دیوید بارنیا، رئیس موساد دیدار و گفتگو کرد.

همانطور که گزارش شده، موضوع ایران محور مذاکرات بارنیا و نتانیاهو بوده است.

در دور قبلی زمانی که نتانیاهو در قدرت بود، یعنی در اول ژوئن 2021، نتانیاهو به دلیل تسلط و مواضع تندروترش نسبت به ایران، نسبت به دیوید بارنیا و ایهود لاوی، بارنیا را به عنوان رئیس موساد انتخاب کرد.

پیش از آن و حدود دو ماه پیش منابع رسانه ای اعلام کردند که «دیوید بارنیا» رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای گفتگو درباره توافق هسته ای (مذاکرات برای رفع تحریم های ضد ایرانی) به آمریکا سفر کرده است. در همین حال، روسیه الیوم در گزارشی مدعی شده است که “دیوید بارنیا” توافق هسته ای ایران را “فاجعه استراتژیک” برای این رژیم خوانده و نسبت به امضای آن هشدار داده است.

بر اساس این گزارش، رئیس موساد در اظهارات منتشر شده از سوی رسانه های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: احتمال دستیابی به توافق ایران و آمریکا نزدیک به 100 درصد است اما توافق بسیار بدی برای اسرائیل است. آمریکا برای رسیدن به توافقی عجله دارد که می‌داند با عقل سلیم مخالف است.

بارنیه با تکرار ادعاهای خود گفت: این توافق اسرائیل را مقید نخواهد کرد و تل آویو برای خنثی کردن تهدید علیه آن، آن گونه که صلاح بداند عمل خواهد کرد. موساد در حال آماده شدن است و می داند چگونه تهدیدات را از بین ببرد!

این اظهارات در حالی مطرح شد که رژیم صهیونیستی اخیراً کارزار تبلیغاتی گسترده ای را علیه مذاکرات لغو تحریم های ضد ایرانی آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید