دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب

دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب

روحانی چند هفته پیش با مدیریت دیدار کرد

جواد امام در گفت وگو با ایلنا درباره دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری گفت: در فضای مجازی اخباری در این باره دیدم، اما قبل از آن با آقای روحانی دوستان مشترکی داشتیم، شنیدم که این دیدار چند هفته پیش بوده است. گزارش به دوستانشان آقای روحانی از دیداری که با رهبری داشتند و از مذاکرات انجام شده ابراز خرسندی کردند.

وی در خصوص تاثیرات این جلسه گفت: به هر حال افرادی هستند که سعی می کنند این تماس ها و جلسات را فراهم نکنند و این بحث نفوذ است که ما مطرح می کنیم. من معتقدم که این جریان عملاً کار دشمن را کم می کند و تلاش می کند. «در دایره نظام به جز گروه خاصی تلاش می کند همه را حذف کند و دایره خودی ها بسیار تنگ است.

تاکید کرده ام: آنچه امروز آسیب دیده است، عمدتاً جمهوریت نظام و خطری است که بر پایه های کشور تأثیر می گذارد. این مسیر هیچ است و دلسوزان کشور و دغدغه این موضوع بارها ابراز نگرانی کرده اند. آقای روحانی هشت سال است که رئیس جمهور این کشور است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: باید از تجربیات هشت سال اخیر استفاده کنیم. مانند آنچه امروز در مورد لزوم مذاکره مطرح می شود، خود آقایان هم به آن اذعان دارند و می گویند یکی از تجربیاتی که این روزها استفاده می شود، تجربه دور قبلی مذاکرات است که بسیار موثر بود.

دیدگاهتان را بنویسید