دیوید بکام جایگزین تیم ملی ایران شد

دیوید بکام جایگزین تیم ملی ایران شد

جرد بوون از اولین دعوتش به تیم ملی انگلیس بسیار خوشحال شد. مهاجم وستهم یکی از هواداران مشتاق سوهیشیر است که مانند دیوید بکهام لباس بچگانه می پوشید و آخرین جام جهانی را با دوستانش از خانه تماشا می کرد.

او اکنون این شانس را خواهد داشت که گرت ساوتگیت را قبل از جام جهانی 2022 قطر تحت تاثیر قرار دهد، زیرا نام او در لیست 27 نفره بازی های لیگ ملت ها مقابل مجارستان، آلمان و ایتالیا قرار دارد. بوون، 25 ساله، گفت: «باور نکردنی است. من همیشه دوست داشتم برای انگلیس بازی کنم، اما پیوستن به تیم ملی تقریبا از هر چیز دیگری در فوتبال سخت تر است. همه احساساتی هستند و پدر و برادرم گریه می کنند. من در آخرین جام جهانی با دوستانم بودم که هری کین گل پیروزی مقابل تونس را به ثمر رساند. من همیشه از طرفداران سرسخت انگلیس بودم. حالا من این شانس را دارم که بازیکن انگلیسی شوم و رویاهای کودکی ام را محقق کنم.”

پس از تایید دعوت او به تیم انگلیسی، وستهام عکسی از بوون به عنوان یک هوادار جوان انگلیسی در توییتر منتشر کرد. بوون که در این فصل 18 گل به ثمر رسانده است، گفت: «خاله ام عکسی از من پیدا کرد که دیوید بکهام شماره را پوشیده بودم. 7، با خروس، رنگ مو و رنگ صورت. به نظرم لباس رسمی نبود اما حالا امیدوارم بتوانم پیراهن رسمی خودم را داشته باشم. من پسر کوچکی بودم و آرزوی بزرگی داشتم. حالا من خوش شانس هستم که می توانم برای کشورم بازی کنم. من باید بیرون بروم و به گرت ساوتگیت و دستیارانش نشان دهم که من کی هستم.”

جرد بوون اهل لمینستر، هرفوردشایر است که برای هارفورد یونایتد و تالار مشاهیر نیز بازی کرده و دو سال است که پیراهن وستهم را بر تن کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید