رئیسی: نفقه ماه اول باید به حساب داوطلبان حذف شونده واریز شود.

رئیسی: نفقه ماه اول باید به حساب داوطلبان حذف شونده واریز شود.

روز جدید : رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد تا به تمام کسانی که تا یک ماه گذشته مشمول یارانه بودند اما در این مرحله نفقه دریافت نکرده‌اند و به دنبال آن هستند، کمک‌های نگه‌داری یک ماهه را ارائه کنند. مروری بر حذف طبقه بندی فعلی ، سپرده.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد کمک معیشتی یک ماهه را به تمامی یارانه بگیران تا ماه گذشته ارائه کنند. اما در این مرحله کمک هزینه روزانه دریافت نکرده اند و در حال درخواست تجدید نظر در رفع طبقه بندی فعلی هستند.

رئیس جمهور در این نشست گفت: اصل بر اعتماد به نفس مردم است، بنابراین مبلغ معیشت ماه اول باید به حساب این افراد واریز شود، بنابراین به محض تایید درخواست متقاضیان در سازمان‌های مسئول، این مبلغ را نیز می‌توان از آنها برداشت کرد.» همچنین مانند سایر ذی‌نفعان می‌توانند مبلغ نگهداری را دریافت کنند.

رئیسی در این نشست گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه به این درخواست ها رسیدگی و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید