رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته و یار دیرین امام و انقلاب آیت الله محمد امامی کاشانی را در حضور مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، طلاب تسلیت گفت. و ذینفعان و بخصوص مرحوم بیت مکرم.

به گزارش خبرگزاری موج


حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی تسلیت آیت الله امامی کاشانی وی تصریح کرد: این روحانی وارسته و مجاهد که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، با حضوری تأثیرگذار در نهادهای مهم سیاسی و فرهنگی کشور از جمله نهادهای مذهبی. و سنگر سیاسی نماز جمعه تهران، مجلس خبرگان رهبری، مجلس، شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجلس تشخیص استعداد، عمر پر افتخار خود را صرف دفاع و دفاع از آرمان های انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم کردند. و خدماتی ماندگار برجای گذاشت که یقینا در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

آیت الله امامی کاشانی دار فانی را وداع گفت

متن کامل پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خدا

اگر مادر مؤمن فقیه در اسلام اشتباه می کند، اشتباه می کند، چیزی نیست.

درگذشت عالم وارسته و یار دیرین امام و انقلاب، آیت الله محمد امامی کاشانی (ره) مایه تاسف و تأثر بود.

این روحانی وارسته و مجاهد که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، با حضور موثر در نهادهای مهم سیاسی و فرهنگی کشور از جمله سنگر مذهبی و سیاسی نماز جمعه تهران، مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجلس تشخیص استعداد، عمر شریف خود را صرف دفاع و دفاع از آرمان های انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم و برجای گذاشتن خدمتی ماندگار کردند. یقینا در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

این ضایعه را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، طلاب و دلواپسان و بویژه بیت آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو درجات و علو درجات را برای آن مرحوم مسالت دارم.


آیا این خبر مفید بود؟