رئیس جمهور رحلت آیت الله ارومیان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله ارومیان را به رهبر معظم انقلاب، طلاب، حوزه های علمیه، طلاب و بویژه بیت مطهر این عالم وارسته تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج


سید ابراهیم رئیسی پس از رحلت آیت الله ارومیان از یاران دیرینه امام انقلاب در پیامی تصریح کرد: این عالم وارسته و انقلابی که از پیشکسوتان و مبارزان امام خمینی (ره) بود. نهضت، در تمامی مراحل حساس و خطرناک نظام اسلامی نقش آفرینی کرد و با حضور تأثیرگذار در مناصب مختلف خدمتی از جمله . نشست کارشناسان، مجلس و در سنگر معنوی امامت جمعه تمام عمر شریف خود را وقف اعتلای معارف دینی و خدمت به دین و انقلاب و کشور و مردم و دفاع از آرمان های نظام اسلامی نمود که یقیناً باقی خواهد ماند. به یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی.

متن پیام رئيس جمهور به شرح زیر است:

به نام خدا

حسرت درگذشت ابوالشهدا و یار دیرین امام و انقلاب آیت الله ارومیان (رحمت الله علیه).

این عالم وارسته و انقلابی که از پیشگامان و مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود در تمامی مراحل حساس و خطیر نظام اسلامی ایفای نقش کرد و با حضوری تأثیرگذار در مناصب مختلف خدمت از جمله مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی و در قلعه معنوی امامت جمعه و تقدیم سه فرزند دلیر خود در دوران دفاع مقدس، تمام عمر شریف خود را وقف اعتلای معارف دینی کرد. خدمت به دین، انقلاب، کشور، مردم و پاسداری از آرمان های نظام اسلامی و خدمت درخشانی از خود بر جای گذاشت که یقینا در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم قدرشناس به یادگار خواهد ماند. استان آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند.

این ضایعه را از محضر مقام معظم رهبری، علمای پیام، حوزه های علمیه، طلاب و علاقه مندان به ویژه بیت مطهر این عالم وارسته و از درگاه حضرت آیت الله العظمی تسلیت عرض می نمایم. خداوند بزرگ درجات و درجات و محبت ائمه عطار علیهم السلام و جامعه را برای شما بازماندگان صبر و سلامتی آرزومندم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران


آیا این خبر مفید بود؟