رابطه عاشقانه بیل گیتس با جاسوس روسی

معشوقه ادعایی بیل گیتس یکی از دستیاران جاسوس روسی آنا چپمن بود. چپمن یک مامور اطلاعاتی و مدل روسیه بود که تابعیت بریتانیا را از طریق ازدواج به دست آورد و از آن برای زندگی در آمریکا استفاده کرد. او در سال 2010 به اتهام جاسوسی دستگیر شد. او در ژوئیه 2010 در جریان تبادل اسرای روسی-آمریکایی به روسیه بازگردانده شد و تابعیت وی لغو شد.

رابطه عاشقانه ادعایی گیتس سوالات جدیدی را در مورد رابطه گیتس با جفری اپستین ایجاد کرده است.

رابطه عاشقانه بیل گیتس با جاسوس روسی
هفته گذشته مشخص شد که اپستین، میلیاردر آمریکایی متهم به آزار جنسی دختران زیر سن قانونی، تهدید کرده بود که رابطه گیتس و آنتوانت را که تقریبا 30 سال از او کوچکتر است، فاش خواهد کرد. اپستاین که در سال 2019 در انتظار محاکمه به اتهام تجاوز جنسی در زندان خودکشی کرد، حامی مالی آنتونوا در مسابقات کارتی بود.

اکنون می توان فاش کرد که آنتونوا با چپمن، یکی از اعضای جذاب حلقه جاسوسی روسیه نیز در تماس بوده است. عکسی که دیلی میل منتشر کرده، چپمن و آنتونوا را در حال قدم زدن و گرفتن سلفی در نیویورک قبل از دستگیری چپمن نشان می دهد.

گیتس اعتراف کرد که اپشتین سعی کرده او را تهدید کند. البته هیچ مدرکی دال بر تخلف آنتونوا وجود ندارد. گیتس چندین بار با اپستین ملاقات کرد و یک بار با او در یک جت شخصی بود.

پس از محکومیت اپستین در مورد فحشا و سوء استفاده جنسی از یک دختر زیر سن قانونی، گیتس از رابطه خود با اپستین ابراز پشیمانی کرد.

اپستین به دلیل استفاده از ارتباطات متعدد خود با افراد نخبه و ثروتمند برای ارتقای موقعیت خود شناخته شده بود.

گیتس، 68 ساله، آنتونوا را که در آن زمان 20 سال داشت، طی یک تورنمنت کارت در سال 2009 ملاقات کرد. در آن زمان، گیتس پدر سه فرزند بود و هنوز با همسرش ملیندا زندگی می کرد. این زوج دو سال پیش طلاق گرفتند. آنتونوا اکنون 39 ساله است.

اپستین تهدید کرد که داستان ملاقات آنها را فاش می کند مگر اینکه گیتس از یک موسسه خیریه که توسط اپستین تأسیس شده بود حمایت کند. سخنگوی گیتس هفته گذشته اعلام کرد که او با اپستین صرفا برای اهداف بشردوستانه و خیریه ملاقات کرده است. اپستین که بارها نتوانست گیتس را به خواسته هایش برساند، سعی کرد از روابط گذشته برای تهدید او استفاده کند. سخنگوی گیتس، با این حال، خاطرنشان کرد که او هیچ رابطه مالی با اپستین نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید