رابطه کی روش با سوگلی برانکو بهتر شد!

رابطه کی روش با سوگلی برانکو بهتر شد!

شجاع خلیل زاده اولین بار در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در جام جهانی 2014 برزیل نیز در برخی بازی های مقدماتی حضور داشت. کی روش در آستانه جام جهانی خط و نشان شجاع را کشید تا اعتراض شدید و مصاحبه تند خلیل زاده علیه کارلوس کی روش را ببیند.

سرمربی پرتغالی نه تنها شجاع را به جام جهانی و سپس جام ملت های آسیا در سال 2015 نبرد، در بهترین سال های فوتبال خلیل زاده نیز او را به تیم ملی دعوت نکرد. شجاع بعد از آمدن به پرسپولیس بهترین بازی ها را از خود به نمایش گذاشت اما باز هم جایی در لیست کی روش نداشت و به همین دلیل چند سالی ماند. شجاع در اکثر مصاحبه های خود در این سال ها کی روش را مسخره می کرد و از هر فرصتی برای انتقاد از او استفاده می کرد. شجاع حتی در جریان درگیری های تلخ برونکو و کی روش در کنار برونکو قرار گرفت و علیه کی روش موضع گرفت.

بعد از رفتن کی روش، شویا زیر نظر ویلموتس به تیم ملی دعوت نشد اما با آمدن اسکوچیچ، هلیل زاده نه تنها به تیم ملی بازگشت، بلکه در یک بازی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بست. شجاع در کنار کنعانی ها به ستون های دفاعی ثابت تیم ملی تبدیل شد و انصافاً عملکرد بسیار خوبی داشت.

از مصاحبه های آتشین تا شوخی های جالب/ رابطه کی روش با مدافع برانکو بهتر شد!

خلیل زاده و کنعانی زادگان چند سالی است که در پرسپولیس، تیم ملی و حالا در الاهلی با هم بازی کرده اند و خیلی ها معتقدند این دو باید در جام جهانی با هم بازی کنند و تیم ملی باید این دو بازیکن را هماهنگ کند. بیشترین بهره را از آن ببرید. بعد از رفتن اسکوچیچ و بازگشت کی روش، خیلی ها معتقد بودند که شویا جایی در لیست کی روش نخواهد داشت و رنگ های جام جهانی را نخواهد دید.

بعد از آمدن کیروش گمانه زنی های زیادی در مورد آینده شجاع در تیم ملی مطرح شد و برخی معتقد بودند با توجه به مصاحبه های خلیل زاده علیه کیروش و حمایت او از اسکوچیچ، شجاع دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد. پیش بینی ها و تحلیل هایی که معلوم شد اشتباه بوده است.

آنچه جالب توجه است رابطه کی روش و شجاع پس از بازگشت سرمربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی است. کارلوس و شجاع این روزها رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و خلیل زاده با همان روحیه طنز همیشه با کیروش شوخی می کند. این اتفاق نشان می دهد که گمنامی گذشته جای خود را به احترام و دوستی داده است و مطمئنا این موضوع به تیم ملی در جام جهانی کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید