رادیو نباید جعبه عزا باشد

رادیو نباید جعبه عزا باشد

روز جدید نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با انتقاد از اینکه صدا و سیما نباید محل عزاداری باشد، از مدیران این نهاد خواست تا برای اوقات فراغت مردم برنامه های شادی بسازند.

سید کاظم دلخوش اباطری در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 مهرماه) شورای اسلامی شهر در تذکر شفاهی نیکزاد گفت: مردم امروز در وضعیت بد اقتصادی به سر می برند و اکثر آنها در مقاطع مختلف با نظام همکاری و همراهی کردند و آنجا بود. در حال حاضر دلیلی ندارد که مسئولان از وظایف خود کوتاهی کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: تشکل های فرهنگی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سران قوا باید برای مردم برنامه داشته باشند. متاسفانه 7 ماه از تصویب قانون بودجه می گذرد و سازمان برنامه و بودجه هنوز بودجه ای را برای تبصره های 17 و 18 و پروژه های عمرانی اختصاص نداده است. او می خواهد این مشکل را به سازمان اطلاع دهد.

وی ادامه داد: کار صدا و سیما کار مردمی سازی و فرهنگ سازی است و باید لحظات خوشی را برای مردم فراهم کند. صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد پس باید از مدیرعامل سازمان بخواهیم در کنار عزاداری و مداحی لحظات شادی را برای مردم فراهم کند.

دلوش یادآور شد: می خواهد مشکل نوبت دهی نیروها و پرستارانی را که در دوران کرونا زحمات زیادی کشیدند اما حقوقشان اخراج شد، حل شود، همچنین چند ماهی است که حقوق کارکنان راه و شهرسازی و فصل انجام نشده است و سازمان این برنامه به آنها پرداخت نمی کند و آب و فاضلاب از یک فاضلاب می خواهد که به پرداخت حقوق کارکنان این سازمان که 6 ماه در شرایط وخیم به سر می بردند توجه کند و به آنها برسد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: در استان گیلان بنزین 30 لیتر شد. این موضوع نیاز به پیگیری از سوی مسئولان مربوطه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید