راز قتل خواننده جوان فاش شد

راز قتل خواننده جوان فاش شد

روز جدید با گذشت چهار ماه از قتل خواننده افغان در جنوب تهران، تحقیقات پلیس با اعلام نتایج پزشکی قانونی وارد مرحله جدیدی می شود.

رسیدگی به این پرونده از 17 مهرماه امسال با کشف جسد مردی در جنوب تهران آغاز شد. مقتول با ضربات چاقو جسدش را در خیابان رها کردند. وی با اعلام این خبر به محمدتگی شعبانی، بازپرس وظیفه دادسرای امور جنایی تهران، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور رسیدگی به این جنایت را داد.

در تحقیقات از مقتول مشخص شد که او یک خواننده افغان است که مدتی است به همراه همسر و سه فرزندش در تهران زندگی می کند و خانه اش نزدیک محل حادثه است. به گفته نزدیکانش، او خواننده رپ بود و در جشن ها و عروسی های همشهریانش شرکت می کرد. زمانی که ماموران برای تحقیق از همسر مقتول رفتند، او گفت و گوی عجیبی داشت و مدعی شد که همسرش با زنی ناشناس رابطه دارد و به احتمال زیاد خانواده این زن شوهرش را کشته اند.

وی گفت: شب قبل از حادثه تلفن شوهرم زنگ خورد و همانطور که متوجه شدم با خانمی صحبت می کرد. او صحبت را قطع کرد و از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت، به همین دلیل می گویم که ممکن است توسط بستگان آن زن کشته شده باشد. در ادامه تحقیقات، خانواده مقتول انگشت اتهام را به سمت عروس نشانه رفتند و گفتند که او با شوهرش دعوا کرده و آنچه علیه او می گویند کلاهبرداری پلیس بوده است. در این شرایط همسر مقتول به اتهام قتل همسرش دستگیر شد اما در بازجویی های اولیه منکر دست داشتن در قتل شد.

با این حال، تحقیقات ادامه یافت. در این مرحله ماموران در حال تحقیق از پسر 9 ساله مقتول هستند. وی در روز حادثه گفت: آن روز وقتی به خانه برگشتم مادرم تنها بود و گفت پدرم خانه را ترک کرده است. دستانش خونی بود و داشت چند لکه را تمیز می کرد. وقتی از خون پرسیدم، گفت دستم را با چاقو بریده است. در این شرایط ماموران از بقایای خون نمونه برداری کردند و این نمونه ها برای بررسی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

با گذشت چهار ماه از جنایت، نتایج پزشکی قانونی نشان داد که لکه های خونی که به دست آمده با نمونه خون مقتول مطابقت دارد و به احتمال زیاد وی در خانه کشته شده و پس از آن جسد خارج شده است. بر اساس این گزارش، علیرغم اینکه دخالت متهم در قتل همسرش افزایش یافته است، وی همچنان منکر قتل است. با این حال وی با دستور قانونی در بازداشت به سر می برد و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید