راز قتل پس از 15 ماه فاش شد / دستگیری قاتلان مرد دیشموکی


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854673

رئیس دادسرای دیشموک شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: فروردین ماه سال گذشته قتلی در منطقه دیشموک کهگیلویه رخ داد و 15 ماه بعد راز قتل فاش شد و قاتلان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، رئیس دادگاه عمومی ناحیه دیشموک کهگیلویه امروز در جمع خبرنگاران گفت: فروردین ماه سال گذشته یک قتل در منطقه دیشموک کهگیلویه انجام شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. به پرونده

سید مصطفی حائری در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه محل قتل در کوه دل افروز است، احتمال پرتاب مقتول از کوه بررسی و ماهیت جنایت نیز زیر سوال رفت.

رئیس دادگاه عمومی دیشموک گفت: به دلیل اینکه وظیفه قوه قضائیه کشف حقیقت و صدور حکم مقتضی برای درک حقیقت بود و به دلیل فضای طایفه ای و قبیله ای منطقه، رسیدگی نکردیم و ادامه دادیم. موضوع.”

حائری افزود: تحقیقات منجر به کشف حقیقت شد و دستور بازداشت یکی از متهمان قتل را صادر کردیم.

وی همچنین با ابراز تاسف از عدم تمکین برخی افراد از قانون، گفت: عده ای به ظن برخی افراد در دی ماه سال گذشته انتقام شخصی گرفتند و در این رابطه دست به قتل زدند که قاتل دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: خانواده این مرد به دلیل قانون شکنی مرتکب قتل دیگری شده اند.

رئیس دادسرای عمومی ناحیه دیشموک در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 23 نفر به دلیل قتل اول بازداشت شده اند و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید