راز چشمان بازیگر زن پسرش را فاش کردند/عکس

راز چشمان بازیگر زن پسرش را فاش کردند/عکس

آنیا 27 ساله است و وقتی اکنون به گذشته نگاه می کند قطعاً از تصمیم خود برای کنار گذاشتن تجربه مدلینگ و بازیگری خوشحال است. از آن زمان، او در تعدادی از فیلم‌ها و سریال‌های باکیفیت ظاهر شد و برای بازی در مینی‌سریال 2020 The Queen’s Gambit از نتفلیکس تحسین منتقدان را دریافت کرد.

با این حال در هفته ای که گذشت برخی از داستان های قدیمی این بازیگر مبنی بر عدم اعتماد به چهره و قیافه اش بر سر زبان ها افتاد و همین موضوع باعث شد تا نام او دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

در واقع آنیا این اظهارات را در سال 2016 در سن 20 سالگی طی مصاحبه ای مفصل با مجله W بیان کرد.او در آن مصاحبه در مورد همه چیز از حرفه مدلینگ تا پرداختن به شهرت صحبت کرد.

در بخشی از این مصاحبه مفصل، مصاحبه‌کننده از آنیا تیلور جوی درباره احساسات و نگرش‌هایش نسبت به ظاهرش پرسید و از او پرسید که آیا تا به حال با ظاهرش مشکلی داشته است؟ “شما چشمان بسیار درشت و زیبایی دارید و چشمان شما از هم دور است. آیا وقتی کودک بودید، آیا این شما را ناراحت یا مضطرب می کرد؟”

آنیا در پاسخ به این سوال با دل شکسته از زمانی صحبت کرد که دقیقا به خاطر همین مشکل مورد تمسخر و تحقیر قرار گرفت و فاش کرد که در آن زمان چقدر این موضوع برایش سخت بوده است.

“آن روز را به خوبی به یاد دارم. من هنوز بچه بودم و قبلاً هرگز به چشمانم فکر نمی کردم. فیس بوک در آن زمان هنوز بسیار محبوب بود و من توسط شخصی در تصویر یک ماهی تگ شدم. محتوای این پیام این بود که شما نگاه می کنید. مثل این ماهی، چون چشمانت دور است.”

“من از دیدن چنین تصویری اصلا خوشحال نشدم و مطمئن هستم که نمی توانم میزان واقعی غم خود را در این مقایسه برای شما توضیح دهم. پس از گفتن این کلمات، آنیا نشان داد که به دلیل همان شوخی بی رحمانه مدت طولانی نمی تواند به چهره خود در آینه نگاه کند.

“بعد از آن شوخی مدت زیادی در آینه نگاه نکردم. البته الان هم زیاد به خودم نگاه نمی کنم.” آنیا در ادامه به مصاحبه کننده توضیح داد که چگونه این اتفاق او را بیشتر به خود جذب کرده است و در نتیجه این پیشرفت، احساس نارضایتی او از ظاهرش بسیار کمتر شده است.

جالب است بدانید به محض مطرح شدن دوباره این حرف های قدیمی این بازیگر محبوب هوادارانش در تمام شبکه های اجتماعی به حمایت و دفاع از او پرداختند.

اکثر کاربران در مورد این موضوع صحبت کردند که آنیا بازیگر بسیار زیبایی است و ظاهر او قابل ایراد نیست. اما بسیاری از کاربران همچنین از “استانداردهای زیبایی غیر واقعی” صحبت کردند. استانداردهای عجیبی که هالیوود و رسانه های بزرگ به مردم داده اند و هر کسی که با آن استانداردها مطابقت ندارد (در واقع همه دختران و پسران عادی) باید احساس زشتی داشته باشند.

یکی از کاربران نوشت: «این واقعاً غم انگیز است. فکر کنید این همه فشار به این دلیل است که آنیا یک چهره منحصر به فرد و واقعی دارد و شبیه افراد مشهور شبکه های اجتماعی با هزاران عمل یا کارداشیان ها نیست.» و سایر کاربران به توییت اخیر آریانا گرانده اشاره کردند. این خواننده در این توییت از آسیب جدی اظهار نظر بی ملاحظه در مورد ظاهر دیگران در شبکه های اجتماعی می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید