راز جالب تصمیم سرمربی استقلال را فاش کردند!

ریکاردو ساپینتو از ابتدای فصل جدید به دلیل عدم جذب بازیکن مورد انتقاد قرار گرفت. او حتی با گلایه هواداران استقلال مواجه شد که چرا از عزیزبک امانوف در خط هافبک برای آن پست استفاده نکرده است.

ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران اعلام کرد از آنجایی که این بازیکن در فصل گذشته آمار قابل توجهی ندارد فعلا با ترکیب اصلی فاصله دارد. سرمربی پرتغالی معتقد است این بازیکن تا زمانی که به سرحد تمرین مورد نظر خود نرسد جایی در تیم ندارد.

امین منوچهری، مربی تیم استقلال نونهالان دلیل غیبت آمانوف در ترکیب اصلی را «تپ های از دست رفته زیاد» در تمرینات عنوان می کند.

منوچهری درباره تصمیم ساپینتو در خصوص آمانوف تصریح کرد: من کمی بیشتر از بقیه پیگیری کردم، تمرین را دیدم، صحبت کردم، باید به تصمیم سرمربی احترام بگذاریم. شاید آمانوف آمانوف پارسال نباشد. شاید او بازیکنی نیست که باید مربیگری کند. “شاید او خیلی چیزها را می بخشد، حالا چه می دانم و چه شنیده ام.”

وی ادامه داد: شاید او نتوانست این اعتماد را جلب کند. به هر حال سرمربی بهترین بازیکنان را در زمین می گذارد چون اول نتیجه می خواهد. پس دلیلی برای از دست دادن بازیکن خوب وجود ندارد. مطمئنا آمانوف با بازیکنی که در ذهن ما وارد بازی شده فاصله دارد و آقای ساپینتو به او بازی نمی دهد. این یک موضوع احترام است که باید رعایت کنیم و به عنوان هوادار به تمرینات نمی رویم و فقط بازی ها را تماشا می کنیم. امانوف را هم در مسابقات ندیدیم، قطعا در تمرینات شرایط ایده آلی برای متقاعد کردن سرمربی نداشت.»

دیدگاهتان را بنویسید