راز لذت نبردن مدافع پرسپولیس را فاش کردند

دانیال اسماعیلی فر می توانست به عنوان گلزن مقابل نفت آبادان نام خود را مطرح کند اما شاهد اقدام جالبی از این بازیکن بودیم. پرسپولیس در شرایطی گل دوم خود را مقابل آبادانی به ثمر رساند که ابتدا تصور می شد مدافع راست پالشنی این گل را به ثمر رسانده بود و توپ به دانیال اسماعیلی فر برای گلزنی افتاد اما شکست این بازیکن در جشن گرفتن گل به این نتیجه رسید. توپ با برخورد به بازیکن نفت آبادان تبدیل به گل شد.

دانیال که در دوران حضورش در پرسپولیس حاضر به مصاحبه نشد و از انجام آن طفره رفت، در واکنشی کوتاه به این گل و اقداماتی که انجام داد، گفت: خب من که گل نزده بودم چرا باید گل می زدم. هدف؟ اتفاقا خیلی ها می گفتند اگر خوشحال باشی گل می زنی اما من می دانستم که این کار را نمی کنم. پیروزی و خوشحال کردن هواداران مهم است.

اسماعیلی فر کاملا نشان داده که در گروه پرسپولیس از حواشی دوری می کند و در همین مدت کوتاه حضورش در جمع سرخپوشان هم نشان داده شد. مدافع راست پرسپولیس پیش از این حتی درخواست باشگاه برای حضور در کلیپ رونمایی را رد کرده بود و او نیز با اعلام اینکه می خواهد روی فوتبالش تمرکز کند، این درخواست را رد کرد.

پرسپولیس در این فصل با جذب ستاره های لیگ قهرمانی دوباره را هدف گرفته است و حضور چهره های تاثیرگذاری مانند دانیال اسماعیلی فر که در تیم قبلی خود (سپاهان) نیز توانایی خود را نشان داد می تواند به این هدف کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید