راز عدم ثبت قرارداد ستاره جذاب استقلال را فاش کردند

راز عدم ثبت قرارداد ستاره جذاب استقلال را فاش کردند

کاوه رضایی مهاجم 30 ساله کشورمان که پس از جدایی بلژیکی و پس از کش و قوس زیاد استقلال و پرسپولیس از استقلال جدا شد، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و مشخص نیست این رقم در چه زمانی است. به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در روزهای گذشته و پس از حضور جدی کاوه رضایی در تمرین استقلال (که از روز چهارم اردوی ترکیه آغاز شد)، چند بازیکن به دفتر باشگاه استقلال رفتند و قرارداد خود را با این تیم به صورت رسمی امضا کردند و در نهایت عکس هایشان را منتشر کردند. رد شدن کاوه رضایی در دفتر باشگاه همچنان یک علامت سوال بزرگ برای هواداران است. هوادارانی که انتظار داشتند زودتر از آن از بمب نقل و انتقالاتشان در کنار مدیرعامل و پیراهن استقلال عکس گرفته شود.

باشگاه استقلال خبر می دهد که کاوه رضایی مشکلات مهاجرتی و اقامتی در بلژیک دارد و ظاهرا منتظر حل این مسائل است. شنیده ها حاکی از آن است که حضور پنج ساله او در فوتبال بلژیک و حضورش در آن کشور شرایطی را برای او فراهم کرده است تا اقامت رسمی آن کشور را دریافت کند. در پایان فصل شانزدهم در اواسط سال 2017 به باشگاه شارلروا بلژیک رفت. رضایی اگر بخواهد برای مدت طولانی از این کشور برود با مشکل مواجه می شود. البته مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را به صورت رسمی تایید یا تکذیب نکردند اما گفته می شود به زودی این موضوع در خصوص محل سکونت کاوه رضایی و همسر والیبالیستش (فرانوش شیخی) که او نیز در این کشور زندگی می کند، حل خواهد شد.

هیچ هزینه ای ندارد. کاوه رضایی که دیرتر از بقیه به ترکیب اضافه شد، این روزها مشغول بدنسازی است تا خود را از نظر بدنی در حد سایر استقلالی ها برساند. او در سفر استقلال به انزلی کاروان تیمش را همراهی نمی کند زیرا هنوز کارت بازی برایش صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید