راز موفقیت سرمربی استقلال فاش شد

راز موفقیت سرمربی استقلال فاش شد

تقابل استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بیش از هر چیز متاثر از تقابل دو دوست و همبازی قدیمی است؛ فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی. شاید اگر قهرمانی استقلال هنوز بلاتکلیف می بود یا شاید تیم اراکی برای این دیدار به امتیاز نیاز داشت، مسائل دیگری در اولویت بود و رفاقت زیر سایه حساسیت کم رنگ می شد اما حالا مجیدی نیست و انتظار می رود رحمتی دیدار گرمی داشته باشد.

برخلاف بسیاری از بزرگان استقلال که اختلافات زیادی بین این دو داشتند، در تاریخ تعامل مجیدی و رحمتی تنش چندانی وجود ندارد. حتی زمانی که فرهاد در لیگ هجدهم در استقلال به عنوان دستیار وینفرد شفر شروع به کار کرد، رحمتی با متنی صمیمانه به او خوش آمد گفت.

جالب اینکه مهدی رحمتی با وجود سابقه رفاقت و دوستی جزو اولین کسانی بود که طعم نظام مندی مجیدی را در استقلال چشید. در پایان لیگ هجدهم پس از اخراج شفر از استقلال، مجیدی سرمربی موقت شد و چند روز بعد مهدی رحمتی را جریمه کرد. چرا؟ چرا که کاپیتان پیشکسوت استقلال یک روز بدون هماهنگی و اطلاع رسانی غایب است. کمتر کسی توقع داشت مجیدی به او رحم کند و حتی دستور رسانه ای شدن او را بدهد، به خصوص که او به عنوان مربی موقت کار می کرد و دید بلندمدتی نداشت. اما فرهاد گربه دم قفس را کشت و امروز بعد از گذشت سه سال می توان گفت یکی از رموز موفقیت مجیدی همین است.

در سه دوره ای که فرهاد هدایت آبی ها را برعهده داشت و در نهایت توانست این تیم را به قهرمانی برساند، بسیاری از بازیکنان با رفتار بی ادبانه او مواجه شدند. از طارق همام عراقی گرفته تا محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و بسیاری دیگر. خود فرهاد می گوید حتی با برادرش فرزاد رفتار خوبی نداشت و او را به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد. در نتیجه مشخص است که مابقی کار انجام می شود و فرهاد با تیمی 9 ستاره قهرمانی قدرتمند را به دست می آورد. اونی که روز اول رحمتی رو توسط مربیش تنبیه کرد دیگه کیه دیگه از کی باید بترسه؟

دیدگاهتان را بنویسید