راز موفقیت یحیی گل محمدی و پرسپولیس فاش شد

راز موفقیت یحیی گل محمدی و پرسپولیس فاش شد

یحیی گل محمدی و پرسپولیس دو ماه بسیار سخت را در بهمن و اسفند پشت سر گذاشتند. چند نتیجه ضعیف باعث شد این تیم صدر جدول را به سپاهان واگذار کند. عوامل متعددی باعث این نتایج شد.

البته خود یحیی گل محمدی هم در گرفتن این نتایج مقصر بود و حتی به شدیدترین شکل ممکن مورد انتقاد قرار گرفت. تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای ریکاوری پرسپولیس و یحیی و آماده شدن برای شروع بازی ها در سال جدید بود.

یحیی توانست از نظر روحی و تاکتیکی تیمش را برای مسابقات سخت آماده کند. برنامه های یحیی جواب داد و پرسپولیس در سال جدید تمام بازی های خود را برد و صدر جدول را از سپاهان پس گرفت.

حالا پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر در آستانه قهرمانی هشتم قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل گل گهر و نساجی بدون توجه به نتایج بازی سپاهان و استقلال می تواند جام طلا را از آن خود کند. آنها همچنین این شانس را دارند که با پیروزی در هر دو بازی خود در جام حذفی، سومین دبل تاریخ باشگاه را تکمیل کنند.

این موفقیت و این صعود مرهون عملکرد درخشان یحیی گل محمدی است. کسی که از اشتباهات گذشته خود درس گرفت و هرگز دست از تلاش برنداشت. آنها تا پایان رسمی این فصل حداقل سه و حداکثر چهار بازی دیگر خواهند داشت و باید دید چگونه به نتیجه خواهند رسید. آیا یحیی و تیمش تاریخ ساز خواهند شد یا قرمزها در پایان این ماراتن جذاب با حسرت باقی خواهند ماند؟

دیدگاهتان را بنویسید