راه اندازی جایگاه دوم CNG سرحس به مرحله نهایی رسید


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881371

پیشرفت 95 درصدی پروژه فرخس «ایستگاه دوم CNG»؛

رئیس شورای اسلامی شهر سرخس گفت: پروژه ساخت دومین جایگاه CNG شهر سرخس به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی رسیده است و تنها مشکل باقی مانده برای راه اندازی جایگاه برق آن است که با دریافت یک میلیارد تومان می توان آن را حل کرد. از امکانات دولتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا للوی رئیس شورای اسلامی شهر سرخس در گفتگو با خبرنگار صبح توس با اشاره به آخرین اقدامات در خصوص راه اندازی دومین جایگاه LNG در سرخس گفت: پیگیری احداث دومین جایگاه LNG در سرخس. در شورای پنجم آغاز شده است».

رئیس شورای اسلامی سرحس گفت: بخشی از تاخیر به دلیل تحویل زمین به پیمانکار است که نیاز به تایید محیط زیست و کمیسیون ماده 5 دارد.

لعلوی افزود: پیمانکار در این پروژه 14 میلیارد تومان هزینه کرده است و یک میلیارد تومان دیگر نیز برای برق ایستگاه مورد نیاز است که با پیگیری های انجام شده در اختیار پیمانکار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در هفته جاری یا آینده نصب دستگاه ها را در ایستگاه پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: حدود 95 درصد از این پروژه به اتمام رسیده و تنها مشکل باقی مانده برق ایستگاه است که با دریافت یک میلیارد تومان می توان آن را حل کرد. تجهیزات دولتی

رئیس شورای اسلامی شهر سرحس در پایان تصریح کرد: مشکل گاز جایگاه نیز حدود یک ماه پیش حل شد و ساختمان و سایر تجهیزات آن تکمیل شد و تمام تلاش ما بر این است که مشکل برق جایگاه دوم CNG حل شود. ظرف یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید