رایدرهای پرسپولیس مقابل ستاره محبوب یحیی

رایدرهای پرسپولیس مقابل ستاره محبوب یحیی

یورگن لوکادیا در 9 بازی برای پرسپولیس 6 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن لیگ برتر شد. اما او به یکباره پرسپولیس را ترک کرد و از ایران رفت تا پس از چند هفته جایگاهش به دست مهاجمان تیم های دیگر افتاد. با این حال هیچکس نتوانست جایگاه او را در پرسپولیس تهدید کند و 5 بازی اخیر آخرین فرصت برای مهاجمان این تیم خواهد بود.

محمد عمری مهاجم 4 گله پرسپولیس در دیدار مقابل مس کرمان در کنار ارتش سرخ نخواهد بود و عملا شانس کمتری خواهد داشت. یعنی باید 3 گل به استقلال، پیکان، گلغر و نساجی بزند تا رکورد لوکادیا را پشت سر بگذارد.

شیخ دیاباته در این فصل 3 گل به ثمر رسانده و حالا پس از ریکاوری از مصدومیت در ترکیب قرمزها این شانس را دارد که مقابل مس کرمان یک گل بزند. شیخ در این فصل مقابل صنعت نفت در یک بازی دو گل به ثمر رساند و حالا تکرار آن آمار مقابل مس او را یک قدم به مهاجم هلندی نزدیک می کند.

لئاندرو پریرا و مهدی عبدی مهاجمان تیم پرسپولیس هستند که با آمار لوکادیا کار بسیار سختی خواهند داشت. با این حال این دو مهاجم شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

تنها مهاجم پرسپولیس که هنوز موفق به گلزنی نشده، عیسی آل کثیر است. البته عیسی در اواسط فصل به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد اما باید دید با گلزنی مقابل مس، چهاردهمین گلزن پرسپولیس در این فصل می شود یا خیر.

شاید هواداران پرسپولیس هم امیدوارند یکی از این بازیکنان از طریق لوکادیا بیاید تا مهاجمی که 20 هفته از تیمشان دور بوده نتواند کفش طلا را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید