رسوایی جنسی فرمانده اسکادران نیروی هوایی آمریکا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های آمریکایی از فساد جنسی یک فرمانده اسکادران نیروی هوایی آمریکا در نوادا خبر دادند.

به گزارش وب سایت ایر فورس تایمز، یک فرمانده اسکادران نیروی هوایی آمریکا در 8 سپتامبر (پنجشنبه 17 سپتامبر) در نوادا به اتهام سوء استفاده جنسی از کودکان دستگیر شد.

سرهنگ دوم کوین جی. سوابق دادگاه نشان می دهد که دفالکو، یک فرمانده اسکادران پشتیبانی عملیاتی در پایگاه نیروی هوایی نلیس، به هفت فقره فحشا متهم شده است.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی این حادثه به تجاوزات جنسی مکرر توسط سرهنگ دی فالکو اعتراف کرد.

دیفالکو یک روز پس از دستگیری به قید وثیقه آزاد شد. در طول سال های 2020 و 2021، او به عنوان افسر نمایش پرواز نیروی هوایی ایالات متحده در Nellis AFB خدمت کرد.

وکیل سرهنگ دی فالکو گفت که موکلش همه اتهامات را رد می کند و منتظر است تا حقیقت از طریق دادگاه فاش شود. جلسه بعدی دادگاه دی فالکو در 11 اکتبر (سه شنبه 19 اکتبر) برگزار خواهد شد. این رویداد در هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس نیروی هوایی ایالات متحده رخ داد.

پنتاگون اخیرا اعلام کرد که در سال 2021، نزدیک به 9000 مورد تجاوز جنسی در وزارت دفاع ایالات متحده گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، 8 درصد از سربازان زن و 1.5 درصد از سربازان مرد شاغل در وزارت دفاع آمریکا در طول یک سال در معرض رابطه جنسی ناخواسته قرار گرفتند.

در افتتاحیه گزارش تجاوز جنسی در ارتش آمریکا آمده است: تجاوز و آزار جنسی همچنان یک مشکل دائمی و مخرب است.

این گزارش حاکی از آن است که تعداد تجاوزات جنسی در میان ارتش آمریکا نسبت به سال گذشته در مجموع 25.6 درصد افزایش یافته است که از این میزان 9.2 درصد در نیروی دریایی و 2.4 درصد در نیروی هوایی رخ داده است.

در بودجه بی سابقه و سخت سال آینده، وزارت دفاع ایالات متحده نزدیک به نیم میلیارد دلار برای تحقیق در مورد تجاوزات جنسی در میان نیروهای آمریکایی اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید