رضا اسدی تصمیم گرفت: اصلا پرسپولیس! شاید استقلال

رضا اسدی تصمیم گرفت: اصلا پرسپولیس!  شاید استقلال

ستاره ملی پوش تراکتورسازی فصل گذشته جای خود را با پاکو هیومز عوض کرد و به عنوان مهاجم نه تنها درخشید و گل های مهم زیادی برای تراکتور به ثمر رساند، بلکه به تیم ملی نیز دعوت شد.

بر این اساس رضا اسدی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی و سابق پرسپولیس مورد توجه بسیاری از تیم ها قرار گرفته و اخبار مختلفی در این زمینه منتشر می شود. در همین راستا گزارش زیر را تهیه کرده ایم.

پرسپولیس اصلا پیشنهادی به رضا اسدی نداده است

رضا اسدی دو فصل پیش با هیاهوی فراوان راهی پرسپولیس شد و با اینکه پیشنهادات مختلفی داشت، در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد و شماره هشت آن تیم را بر تن کرد. اسدی شروع خوبی در پرسپولیس داشت و موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا پاس گل بدهد و در هفته اول لیگ موفق شد اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به ثمر برساند. با این حال، با پیشرفت فصل و نیمکت نشینی اسدی اوضاع برای او خوب پیش نرفت. پرسپولیسی ها به طرز عجیبی او را تحت فشار قرار دادند و حتی زمانی که اسدی بازی نکرد یا به عنوان بازیکن تعویضی تنها چند دقیقه بازی کرد، باز هم مورد هجوم برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت و همین موضوع باعث ایجاد تنش شد.

اسدی که قراردادی یک ساله با پرسپولیس امضا کرده بود، در پایان لیگ بازیکن آزاد شد. با این حال یحیی گل محمدی حتی در مصاحبه ای رسمی از تمدید قرارداد رضا خبر داد و از مدیران پرسپولیس خواست هر چه زودتر این کار را انجام دهند. مدیران پرسپولیس نیز جلسات متعددی با مدیران برنامه های اسدی برگزار کردند اما به توافق نرسید و در نهایت او راهی تراکتورسازی تبریز شد.

حالا اخبار موثق حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس (در زمان نگارش این مقاله) هیچ پیشنهادی برای رضا اسدی نداشته و این بازیکن در فهرست فصل آینده یحیی گل محمدی قرار ندارد.

ماجراهای پیشکش استقلال و پرسپولیس به کلاه قرمزی سابق; اصلا پرسپولیس! شاید استقلال/ پیشنهاد خارجی هم از سرمربی سابق

جواد نکونام رضا اسدی را می خواهد

پس از روزها رایزنی سرانجام مدیران استقلال با جواد نکونام به توافق رسیدند و او به عنوان سرمربی جدید استقلال منصوب شد. نکونام که جایگزین ریکاردو ساپینتو پرتغالی شده بود هدایت آبی های پایتخت را در لیگ بیست و سوم بر عهده خواهد داشت. یکی از بازیکنان مورد نظر نکونام برای خط حمله و هافبک تیمش رضا اسدی است. اسدی که در لیگ بیست و یکم پرسپولیس حضور داشت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با خشم هواداران این تیم مواجه شد. اسدی پس از جدایی از پرسپولیس راهی تراکتور شد و عملکرد درخشانی در آن تیم داشت و بهترین گلزن آن تیم بود. ظاهراً این پیشنهاد برای رضا اسدی مطرح شده است اما بازیکن سابق پرسپولیس هنوز رسماً پای میز مذاکره با استقلال ننشسته است، اما شاید فصل آینده رضا اسدی را با پیراهن آبی استقلال ببینیم، شاید!

تراکتور هنوز با اسدی مذاکره نکرده است!

رضا اسدی فصل ناامید کننده ای را در پرسپولیس پشت سر گذاشت. بازیکنی که حتی زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، در زمین نفس نفس می زد و به شدت تحت فشار بود و در نهایت از پرسپولیس جدا شد. اسدی در لیگ بیست و دوم اما توجهات زیاد همه نگاه ها را به سمت او معطوف کرد. اسدی با کسب عنوان بهترین دفاع فصل از تراکتورسازی جدا شد. اسدی با بازگشت به تراکتورسازی باز هم در پستی غیرتخصصی بازی کرد اما باز هم جواب داد. اسدی در این فصل 11 گل به ثمر رساند تا سومین گلزن برتر فصل شود. او همچنین 2 پاس گل داد. با این حال باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنان رضا اسدی را برای مذاکره رسمی فراخوانده است!

گفته می شود پاکو خمس قصد دارد یک مهاجم اسپانیایی را جایگزین رضا اسدی کند. این در حالی است که ظاهرا محمد عباس زاده به دلیل اتفاقات پایان فصل گذشته و نیمکت نشینی تراکتورسازی علاقه ای به جدایی ندارد و قصد دارد فصل آینده در تیم دیگری بازی کند.

بردیف همچنان شاگرد سابق خود را می خواهد

بعد از اینکه قربان بردیف هواداران را ترک کرد و به باشگاه سوچی در لیگ روسیه پیوست، گفته شد که این مربی قصد داشت دو شاگرد سابق خود را با تراکتور به روسیه برساند. گفته شد یکی از این بازیکنان رضا اسدی است که تصمیم گرفت در تراکتور بماند و به دلیل درخشش در آن تیم به تیم ملی دعوت شد. زمانی که بردیف برای تسویه حساب به تبریز بازگشت، گفته شد که او به طور رسمی با رضا اسدی صحبت کرده و با توجه به رابطه خوبی که این مربی با مالک تراکتور دارد، می خواهد او را به روسیه ببرد تا از صدور آنها پول خوبی بگیرد. به باشگاه تبریزی رضایت داد اما در نهایت در تبریز ماند. حالا خبر می رسد قربان بردف و یک تیم روسی پیشنهاد خوبی برای رضا اسدی داده اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که رضا اسدی راهی لیگ روسیه شود و در این کشور بازی کند.

تیم ملی که در تصمیم رضا اسدی تاثیر گذاشت

رضا اسدی برخلاف گذشته به اردوی تیم ایران دعوت شد و حتی پس از روی کار آمدن امیر قلعه نویی در تیم ملی به طور منظم به میدان رفت. بنابراین تصمیم مهم رضا اسدی برای ادامه فعالیت در فوتبال به تیم ملی بستگی دارد. رضا اسدی در هر تصمیمی که می گیرد قطعا به فکر تیم ملی است. نباید فراموش کرد که جام ملت های آسیا دی ماه در قطر برگزار می شود و رضا اسدی قطعا می خواهد برای حضور در این رقابت ها تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید