رضا اسدی منتظر پرسپولیس است؟

رضا اسدی منتظر پرسپولیس است؟

رضا اسدی هافبک پرسپولیس که تابستان گذشته پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس آمد، بازیکنی که هواداران این تیم در این فصل انتظار داشتند نبود و همین موضوع انتقادات زیادی را از سوی این بازیکن به همراه داشته است.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر پیشنهاد 1.8 میلیون دلاری تیم بوریرام تایلندی به اسد برای دو فصل منتشر شده بود که نزدیکان این بازیکن نیز این پیشنهاد را تایید کردند. رضا که قراردادش با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان می رسد، هنوز پیشنهادی برای تمدید قراردادش دریافت نکرده و خیلی ها معتقدند این بازیکن اولین بازیکن سرخپوشان خواهد بود که می رود.

پیگیری های ما نشان می دهد که پیشنهاد بوریرام به اسد رسمی است و حتی مذاکرات جدی در این زمینه انجام شده است اما شماره 8 پرسپولیس هنوز به صورت رسمی توافقی امضا نکرده است. در واقع اسد هنوز تصمیم نهایی برای رفتن به تایلند و عقد قرارداد با بوریرام را نگرفته و از تایلندی ها خواسته تا چند روز به او فرصت دهند و پس از آن رضا پاسخ نهایی خود را به باشگاه تایلندی خواهد داد. با توجه به شرایط نابسامان اسد در پرسپولیس و البته پیشنهاد مالی عالی بوریرام، این سوال مطرح است که چرا اسد هنوز با این تیم قرارداد نبسته است؟

این در حالی است که طبق قانون این بازیکن می تواند از نیم فصل با هر تیمی که دوست دارد پیشاپیش قرارداد ببندد و به توافق برسد. شنیدیم رضا دوست ندارد یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند. شماره هشتم سرخ ها که خانواده پرسپولیس را هم در اختیار دارد، به نوعی منتظر تمدید قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس است تا پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس بنشیند. اسد دوست دارد در صورت فراهم شدن شرایط و البته درخواست یحیی گل محمدی برای حفظ این بازیکن، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند، اما اگر پیشنهادی از سوی پرسپولیس ارائه نشود، رضا به احتمال زیاد به بوریرام یا تیم دیگری خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید