رقابت قهرمانی هاکی جهان کویت با صدقی/ هنرجویان هاکی روی یخ ایران در جستجوی مدال نقره


ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813524

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان با شکست تیم ملی کویت در جام جهانی (بخش 4) مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میزبان مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان در بخش 4 امشب بیشکک قرقیزستان بود. قبل از بازگشت به ایران رفتند و تیم را شکست دادند و مدال برنز و سکوی سوم را قطعی کردند و انگیزه و اشتیاق تیم ملی مالزی برای کسب مدال نقره و نایب قهرمانی را یادآور شدند.
ملی پوشان کشورمان این دیدار را با نتیجه 9 بر 2 پشت سر گذاشتند تا با اولین حضور خود شگفتی خود را تکمیل کنند.

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در چهارمین دیدار خود از این دوره از رقابت ها به مصاف تیم مالزی خواهد رفت. سابقه عضویت او در فدراسیون جهانی و آغاز فعالیتش به سال 2006 یعنی 11 سال قبل از عضویت ایران برمی گردد.

تیم ملی کشورمان که اولین حضور خود در رقابت های جهانی را تجربه می کند، ابتدا در دو شکست نخست خود مغلوب تیم میزبان شد و سپس سنگاپور را شکست داد.

فرزاد هوشی دری، فرشاد مقدسی، نیما مهربان، محسن آقامحمدی، جلال کیهان فر، مازیار گوربانی، آرمان بحری، متین کهارزاده، امین کوری، محمد شیخ جعفری، دانیال باقری، امیر گایداحی احدیهاری، اویس علی حسن زاده دو بازیکن ملی پوش کشورمان هستند. تیم حاضر در جام جهانی قرقیزستان که با مربیگری کاوه سجی به عنوان سرمربی و برادران یوری و ولاد لومانیک از روسیه به عنوان مربی در جام جهانی دسته 4 حضور داشتند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید