رقم عجیب قرارداد پدیده یحیی با پرسپولیس

رقم عجیب قرارداد پدیده یحیی با پرسپولیس

وینگر 22 ساله پرسپولیس که محصول آکادمی این باشگاه است، فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار گرفت. با این حال وقتی وارد زمین شد نشان داد که بازیکن با استعدادی است و آینده خوبی دارد.

گل محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرده و حتی از ابتدا در دیدار مقابل سپاهان در اصفهان به او بازی داد. بعد از آن عمری بیشتر به عنوان بازیکن جانشین استفاده می شد اما چند اتفاق متوالی باعث شد همه چیز برای این ستاره جوان تغییر کند و او به نوعی ورق را برگرداند. جدایی لوکادیا، مصدومیت دیابه و عالیشاه و همچنین عملکرد ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا عمری جوان بار دیگر به عنوان بازیکن ثابت بازی کند. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و ستاره این روزهای پرسپولیس شد.

عمری در دیدار مقابل گل گهر اولین گل تیمش را به ثمر رساند اما اوج دوران حرفه ای او در دیدار مقابل نساجی رقم خورد. بازیکن ارومیه ای پرسپولیس در برتری 5-1 تیمش مقابل نساجی موفق به گلزنی شد و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. نمایشی که همه اعم از کادرفنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس را به تمجید از این بازیکن خوش آتیه واداشت.

او حالا آنقدر مهره تاثیرگذار و مهم پرسپولیس است که یحیی گل محمدی با وجود مصدومیت اصرار داشت از او در دیدار سرنوشت ساز با سپاهان اصفهان استفاده کند. جواهر پرسپولیس (ملقب محمد عمری) با تلاش پزشکان وارد زمین شد و آمپول گرفت و از سیاوش یزدانی خطای پنالتی برای گلسیانی گرفت تا تبدیل به گل اول پرسپولیس مقابل سپاهان شود. گلی که اعتماد به نفس شاگردان یحیی گل محمدی را افزایش داد تا پیروزی شگفت انگیز 4-2 قرمزهای تهران در نیمه راه جهان رقم بخورد.

در مورد محمد عمری هم شاید بد نباشد بدانید که قرارداد فصل گذشته او 70 میلیون تومان بوده است. رضا درویش در ابتدای فصل جاری با این بازیکن مستعد تماس گرفت و برای تقویت روحیه و انگیزه او قرارداد محمد عمری را به 500 میلیون تومان افزایش داد. حالا بازیکن 500 میلیون تومانی پرسپولیس خیلی بهتر و تاثیرگذارتر از ستاره هایی که بالای 10 میلیارد تومان قرارداد دارند بازی می کند!

دیدگاهتان را بنویسید