واکنش پیشکسوت پرسپولیس به رقم قرارداد گل محمدی

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به رقم قرارداد گل محمدی

با سهراب انتصاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه و همچنین افشای قرارداد گل محمدی از درویش به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید.

نقل و انتقالات به پرسپولیس را تا الان چطور دیدی؟

به نظر من پرسپولیس نقاط ضعف را خرید و موفق ترین تیم در نقل و انتقالات بود. بیرانوند و رفیعی که در پرسپولیس بودند و در تیم ملی کشورمان حضور دارند. اسماعیلی فر و پورعلی گنجی هم سابقه ملی دارند و کیفیت بالای آنها را قبلا دیده ایم. احمدی هم بازیکن جوان و خوش آتیه ای است که باید لیسانس هم منصوب شده باشد. با این حال فکر می کنم پرسپولیس در حال حاضر به دو مهاجم سمی نیاز دارد. تیم ما فصل گذشته در خط حمله مشکل داشت و امیدوارم بازیکنان با کیفیت جذب خط حمله شوند. تمدید قرارداد با ترابی و سرلک نیز اتفاق مهمی بود چرا که هر دو بازیکن از بهترین های پرسپولیس هستند.

سجاد شهبازاده مانند سال گذشته با پرسپولیس مذاکره کرد اما به توافق نرسید و راهی استقلال شد. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

من برای شهبازاده و همه بازیکنان احترام قائل هستم اما به نظرم آن بازیکنان برای پرسپولیس خوب نیستند. در حال حاضر به نظرم مهدی عبدی و پاکدل بهتر از شهبازاده و تاثیرگذارتر هستند. ضمن اینکه این بازیکن سابقه استقلال را هم دارد و اصلا گزینه خوبی نبود. پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که سر و گردنش بهتر از مهاجمان فعلی باشد. به نظر من اگر قرار باشد از لیگ خود مهاجم جذب کنیم، منبع بهترین گزینه است.

مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی از شماره قرارداد یحیی گل محمدی رونمایی کرد. البته بعداً اعلام شد که قرارداد یحیی برای سه فصل حدود 40 میلیارد بوده است. نظرسنجی خبرورزشی نشان می دهد که بیش از 60 درصد با افشای قرارداد یحیی موافق هستند. نطر شما چی هست؟

به نظر من با این اعداد و ارقامی که در فوتبال می بینیم و می شنویم رقم قرارداد یحیی کاملا طبیعی است. در حال حاضر مربیان گران تری در لیگ برتر حضور دارند و قرارداد یحیی چندان عجیب نیست. شاید بستن قرارداد کاری در اروپا طبیعی باشد اما در فوتبال ایران هنوز این مسائل حل نشده است و به نظر من گشایش قرارداد گل محمدی کار درستی نیست. این کارها باعث ایجاد حاشیه و آسیب به پرسپولیس می شود.

دیدگاهتان را بنویسید