رقم پرداختی پرسپولیس برای ستاره سازی مشخص شد

رقم پرداختی پرسپولیس برای ستاره سازی مشخص شد

باشگاه پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق خود را به مبلغ 250 هزار یورو پرداخت کرد و سه قسط باقی مانده نیز باید تا 6 ماه آینده به حساب رادو واریز شود.

پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس، پرونده او باز است و قرمزهای پایتخت باید طلب او را برای رهایی از حواشی مالی این بازیکن بپردازند. پس از فسخ قرارداد رادوشوویچ با پرسپولیس، آن دروازه بان از پرسپولیس به کمیته امور فیفا شکایت کرد و در نهایت پرسپولیس به پرداخت 866 هزار یورو (منهای غرامت شکایت و رسیدگی و …) به آن دروازه بان محکوم شد.

پرسپولیسی ها که قصد داشتند این پرونده را به دادگاه CAS برسانند، در نهایت پس از مذاکره با رادوشوویچ با وی موافقت کردند تا مطالبات خود را در چهار قسط تا پایان سال 2023 پرداخت کنند که یک قسط آن در تاریخ 4 آذرماه جاری است. با وجود اینکه دو روز تا قسط پرسپولیس باقی مانده بود، آن باشگاه برای دریافت اولین قسط خود ۲۵۰ هزار یورو به رادوشوویچ پرداخت کرد.

بوژیدار رادوشوویچ همچنین اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس حدود چهار روز زودتر از طریق حسابی در انگلیس قسط اول مطالبات دروازه بان کروات سابق پرسپولیس را به وی پرداخت کرده است.

باشگاه پرسپولیس اکنون باید هر 2 ماه یکبار (6 ماه از طرف) مانده بدهی خود به رادوشوویچ را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس طی 6 ماه آینده به ترتیب 220 هزار یورو، 240 هزار یورو و 260 هزار یورو به حساب بوژیدار رادوشوویچ واریز می کند تا با این دروازه بان پشتیبان اما گران قیمت بدهی سنگین خود را پرداخت کند!

دیدگاهتان را بنویسید