روایت خواننده مشهور کشور از اربعین و سانسور آن در رسانه ها


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897423

محمد گلریز گفت: دشمنان هر ساله تبلیغات زیادی علیه راهپیمایی عظیم اربعین انجام می دهند تا مردم را از این راهپیمایی بترسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص پیاده روی بزرگ اربعین گفت: تداوم در این پیاده روی از نشانه های عظمت امام حسین (ع) است که همه عاشقان خود را بر آن حضرت قرار دادند. این مسیر عده ای با تاول و پاهای خون آلود برنمی گردند و مصمم و استوار به این راه ادامه می دهند، در هر موکبی عزیزانی هستند که پذیرای زائران حضرت سیدالشهدا هستند و هیچ توقعی ندارند.

محمد گلریز در ادامه به راهپیمایی بزرگ اربعین و سانسور آن در رسانه های غربی پرداخت و گفت: دشمنان این کشور ماهیت خود را آشکار کرده اند و بر همگان ثابت شده است که با اسلام مخالف هستند. فقط باید نماز بخوانند و روزه بگیرند، اما کاری به مسائل سیاسی نداشته باشند، اما ما این را در مکتب ناب محمدی (ص) اسلام می دانیم و وقتی به سخنان بزرگان، علما و آزادگان درس می خوانیم یا گوش می دهیم، می بینیم که ما خود پیامبر گرامی واقعاً به مسائل اسلام پرداخته است. در مورد مسائل سیاسی هم همین کار را می کنند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی اسلام ناب محمدی مسائل سیاسی است که در خود قرآن در آیات مختلف در این باره نازل شده است و دشمنان این را نمی خواهند و ثابت شده که اینطور است و متأسفانه آنها نیز چنین هستند. از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و رسانه ها استفاده می کنند و از تبلیغات مختلفی که علیه اربعین دارند استفاده می کنند.

گلریز ادامه داد: دشمنان عده ای را به عنوان مزدور استخدام کرده و به آنها پول می دهند و عده ای فریب خورده و تحت تاثیر این تبلیغات قرار می گیرند.

وی به هزینه های هنگفت تبلیغاتی دشمن اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که آنها از آن بسیار می ترسند پیاده روی اربعین است که هر ساله تبلیغات زیادی در این زمینه انجام می دهند تا مردم این موکب را بترسانند و آنها را بترسانند. مثل اتفاقاتی که چند هفته پیش افتاد، قبلاً در عراق اتفاق افتاد و مشخص شد که منشأ اصلی آن عربستان و آمریکا بوده و چقدر تبلیغات و توطئه از سوی کشورهای دشمن انجام شده است، اما به لطف خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار، دسیسه هایشان خنثی شد، می خواستند چنین مراسمی را از بین ببرند و اربعینی اصلاً وجود نداشت، اما از قدیم الایام می گفتند: «هر که عاشق آل ابا شود. عاشق شدن.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید