رودربایستی مدافع ملی پوش پرسپولیس جلوی او را گرفت

رودربایستی مدافع ملی پوش پرسپولیس جلوی او را گرفت

مرتضی پورعلیگنجی در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر به میدان رفت و عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به جای گذاشت. بر همین اساس یک تیم قطری برای یک سال و نیم با پیشنهاد سنگین 60 میلیارد تومانی مواجه شد!

خود پورعلی گنجی نیز با تایید این پیشنهاد در مصاحبه ای اعلام کرد که به دلیل کمبود هوادار در ورزشگاه، انگیزه ای برای ادامه فوتبال در کشور ندارد و می تواند در نیم فصل برود اما تقابل با یحیی گل محمدی مانع از این شد. انتقال.

همان طور که گفته شد، پورعلیگنجی مشتری قطری حاضر بود برای جذب این بازیکن (که سابقه بازی در لیگ ستارگان را دارد) 1.5 میلیون دلار بپردازد، بنابراین یحیی گل محمدی نگذاشت مدافع مورد علاقه اش جدا شود و همین موضوع باعث شد تا رضا درویش در لیگ ستارگان بازی کند. برنامه تاپ فوتبال با تایید پیشنهاد پورعلی گنجی اعلام کرد که این مدافع تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند و جایی نمی رود.

قرارداد مرتضی پورعلیگنجی با پرسپولیس به گونه ای است که در سال اول در صورت تصمیم به جدایی، باید رضایت باشگاه را از پرسپولیس بگیرد و تنها در سال دوم قراردادش با فعال کردن بند فسخ قرارداد و پرداخت مبلغ مشخص شده. مقدار موجود در آن او می تواند قرمزها را ترک کند.تا جدا شوند

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که در این فصل دو جام حذفی و لیگ برتر را در کارنامه دارد، شخصا دست به کار شد و به صورت خصوصی با مدافع مورد علاقه خود صحبت کرد. او توانست مرتضی پورعلی گنجی را متقاعد کند که حداقل تا پایان فصل جاری این پیشنهاد را نادیده بگیرد و پس از پایان لیگ بیست و دوم راهی لیگ ستارگان قطر شود.

مدافع ملی پوش پرسپولیس همچنین به سرمربی خود قول داد تا پایان فصل به قراردادش با سره پوشان تهران پایبند باشد و اتفاقا در دیدار حذفی مقابل وان پارس نیز نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در جریان بازی یک گل زد و در ضربات پنالتی ضربه پنالتی خود را به زیبایی وارد دروازه وان پارس اصفهان کرد تا پرسپولیس راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید