رونمایی از 5 بازیکن جدید در ترکیب پرسپولیس

تیم یحیی تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان داشته است و البته تغییرات زیادی در ترکیب اصلی رخ خواهد داد که ممکن است خطرات زیادی برای کادر فنی به همراه داشته باشد و پرسپولیسی ها بعد از 6 نوسانات متفاوتی را تجربه کنند. فصل ها اما شاید جالب ترین قسمت داستان برای طرفداران حدس زدن ترکیب اصلی اولین بازی فصل باشد. پرسپولیس روز شنبه 31 مرداد اولین بازی فصل خود را در فولادشهر برگزار می کند و همه می خواهند بدانند یازده بازیکن منتخب گل محمدی در این دیدار چه کسانی خواهند بود.

البته حدس زدن قسمت اصلی این ترکیب کار سختی نیست اما در جاهایی از زمین شک و شبهه وجود دارد و شاید با نزدیک شدن به مسابقه بخشی از این تردیدها برطرف شود.در دو بازی دوستانه بعدی و تمرینات باقیمانده اگر مچ پای دیگری مصدوم نباشد، بیشتر بازی با آرنج فولادشهر قابل پیش بینی است.

* پرسپولیس تا کنون 4 بازی تدارکاتی انجام داده و در 2 بازی دیگر نیز به میدان خواهد رفت و ترکیب بازیکنان کمک زیادی به ترکیب این دیدارها می کند تا بفهمیم در ذهن یحیی چه می گذرد و چگونه از آنچه که دارد استفاده خواهد کرد. دارد. هر چند یحیی در این بازی ها با استفاده از بازیکنان در پست های مختلف، اختلاط بازیکنان ذخیره و اصلی و البته فراهم کردن زمینه برای محک زدن بازیکنانش و رسیدن به آرنج مورد نظر در این بازی ها تلاش کرده است، اما برای بازی ذوب آهن می شود. نظر او حرف می زند و حدس می زند.

* با توجه به امضای قرارداد با بیرانوند، قطعا باید دروازه بان ملی پوش سرخ ها را در ترکیب اصلی ببینیم. گلسیانی و پورعلی گنجی باید مقابل او در خط هافبک بازی کنند. یعنی هر سه نفر پشت سر پرسپولیس تازه وارد هستند و این قسمت از تیم یحیی کاملا تغییر کرده است.

با توجه به جدایی موقت محمدمهدی احمدی و حضور او در ترکیب المپیک و البته غیبت وحید امیری، به احتمال زیاد علی نعمتی در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد و پست دفاع راست به دانیال اسماعیلی فر داده خواهد شد.

* از آنجایی که پرسپولیس احتمالاً سیستم خود را تغییر می دهد و با سیستم 1-3-2-4 می رود، میلاد سرلک و کمال سهدنیا را در کنار هم خواهیم دید و سروش رفیعی در مقابل آنها بازی می کند.

*مهدی ترابی را در پست جناح راست و سعید صادقی را در پست جناح چپ خواهیم دید. البته مصدومیت و بیماری نسبتا طولانی مهدی ترابی وضعیت او را تا حدودی تیره و تار کرده است و او که به تازگی به تمرینات گروهی بازگشته است، اگر در این دو هفته خود را آماده کند، در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

*معمای دیگر مربوط به مهاجم نوک خواهد بود. بازی برای تامیروف در ابتدای فصل چیزی نیست که هیچکس به دنبال آن باشد و فقط او می تواند ترکیب هیجان انگیز سرخ ها را به هم بزند، اما پاکدل که هنوز در دسترس نیست و مهدی عبدی تا آن روز فرصت دارند یحیی را متقاعد کنند. تصحیح. که اصلا خوب نیست. مهاجم برزیلی اگر این روزها بیاید فرصت بازی پیدا می کند اما هر روز بازی با مهاجم خارجی که نه فضای فوتبال و قهرمانی ما را می شناسد و نه بازی هم تیمی هایش را درک می کند، خطر بزرگی است که غیر منطقی به نظر می رسد، مگر اینکه کشور نباید یک ستاره باشد!

نکته خاص این است که امید عالیشاه و سیامک نعمتی به عنوان کاپیتان اول و سوم (نعمتی کاپیتان سوم در غیاب وحید امیری) فصل را از روی نیمکت شروع می کنند و تنها در صورتی که ترابی تا آن روز آماده نباشد، یکی از آنها می تواند. ثابت شود. در کنار این دو بازیکن باتجربه، احتمالا احمد گوهری، فرشاد فرج، سینا اسدبیگی، محمد عمری، وحدت خانوف، حامد پاکدل (در صورت بازگشت از مصدومیت) به اضافه یکی دو بازیکن جوان دیگر مانند علیرضا خدادادی، علی جودکی یا امید فهیمی روی نیمکت. نشسته اند

* با توجه به حضور بیرو، پورعلیگنجی، گلسیانی، اسماعیلی فر، رفیعی و صادقی، پرسپولیس فصل را با 5 بازیکن جدید و تغییرات 40 درصدی آغاز می کند که کار پرمخاطره ای محسوب می شود.

پرسپولیس امروز به مصاف تیم المپیک و احتمالاً هفته آینده برابر ملوان می رود که با برگزاری این دو دیدار تدارکاتی، ترکیب مورد نظر یحیی بیشتر و بهتر مشخص می شود و بعید است 31 مرداد ماه سورپرایزی برای او رقم بخورد. فولادشهر.

دیدگاهتان را بنویسید