رویای خاص امیر عابدزاده در لالیگا

رویای خاص امیر عابدزاده در لالیگا

امیر عابدزاده، دروازه بان ایرانی تیم پونفرادینا که در لالیگا 2 حضور دارد، درباره تیمش و حضورش در اسپانیا گفت: امسال خیلی پیشرفت کردم. ما دو انتخاب داریم. یا مثبت را ببینید یا مثل اکثر مردم به سمت منفی و ناسپاسی بروید و ناله کنید. من همیشه شکرگزار بوده ام.

او درباره رویای پیوستن به رئال مادرید گفت: شما را در رئال مادرید می بینم. من چیزی کمتر از “کیلور ناواس” (دروازه بان رئال) ندارم. او نیز این راه را در پیش گرفته است. اکنون هدف من این است که بازی به بازی و روز به روز پیشرفت کنم.

دروازه بان تیم ملی ایران در خصوص اینکه در گذشته به نام پدرش احمدرضا عابدزاده بوده و زجر زیادی کشیده است، گفت: الان که فکر می کنم نمی توانم بگویم او را اذیت کردند. اگر این اتفاقات نمی افتاد و همه چیز خوب بود و راه باز بود، نمی توانستم بفهمم چه می خواهم. این اتفاقات باید می افتاد.

عابدزاده که با برنامه فرمول یک صحبت می کرد، همچنین درباره شباهت روحی خود به پدرش تصریح کرد: من خودم در بازی ها خیلی باحال هستم. من همچنین در بازی های بزرگتر یک دستگاه اسلات آرامش بخش هستم. شاید بزرگ شدن با پدرم چیزهایی برایم به ارمغان آورد. هر کسی شخصیت خودش را دارد. پدرم دروازه بان بزرگی بود و شخصیت او باعث شد که با تمام وجود بماند. من به او افتخار می کنم که همه چیز را به من آموخت.

او همچنین تاکید کرد که در حال حاضر قصد ازدواج ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید