حراست همه جانبه استقلال از امیر عابدزاده

حراست همه جانبه استقلال از امیر عابدزاده

سعید عزیزیان دروازه بان سابق تیم ملی در خصوص شکست 2 بر صفر ایران مقابل کره به خبرنگار ما گفت: دلیلی ندارد که تیم ملی بخواهد در شرایطی که تعداد بازیکنان زیادی ندارد اینگونه بازی کند. بحث من انتقاد نیست چرا دفاع وسط را در دفاع راست قرار دهیم؟ هلیل زاده وقتی مصدوم شد سمت راست چپ شد، این برای تیم ملی خوب نیست و بی احترامی به دفاع راستی است که داریم، یعنی به شما اعتماد نداریم و دفاع وسط را در موقعیت غیرتخصصی اش قرار می دهیم. ما خیلی بد بازی کردیم و کره هم می جنگید و خوب کار می کرد. البته ابتدا به خوبی مسابقه را پرس کردیم و بعد تیم ما نتوانست کاری انجام دهد.
وی در ادامه با تقدیم امیر عابدزاده به در ادامه داد: امیر گلر خیلی خوب است. او شاگرد من بود و در تیم ملی امید با او کار کردم. اشتباه است، آنچه در تلویزیون دیدم ممکن است به طور کامل برای این توپ آماده نشده باشد. اگر به پشت در نگاه کنید، توپی که از 18 قدم عقب می آید، امیرصف ایستاده بود و موقعیت دروازه بانی نداشت و چون موقع شیرجه می خواست موقعیت دروازه بان را بگیرد باید توپ را دفع می کرد. . خورد و وارد در شد. اگر امیر نیم متر جلوتر بود شاید توپ از دستش خارج می شد اما خود امیر با توپ وارد دروازه شد. او در نیمه دوم دو سیو زد که بسیار استادانه بود.

خدای نکرده امیر برای این کار روحیه اش را از دست ندهد و برایش تجربه ای باشد که کار کند و بهتر از آن باشد.
دروازه بان سابق تیم ملی نظر خود را درباره نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند اینگونه بیان کرد: ابتدا ببینیم تیم ملی می خواهد برای مقام اول بجنگد یا بازیکنان را محک بزند؟ اما به نظر من در آن شرایط نباید تلاش می کردند. بیرانوند می توانست بازی کند و آمادگی خود را نشان دهد. امیر هم خوبه ولی نظر شخصی من اینه که بیرانوند میتونه بازی کنه.
وی در خصوص دعوت از سید حسین حسینی گفت: سید حسین از نظر اخلاقی و فنی خوب است. او آینده خوبی هم دارد و با تلاش هایی که در تمرینات دیدم به حقش رسید و به تیم ملی دعوت شد. خدای ناکرده در تیم ملی بماند، امیدوارم سیدحسین بیش از این نشان دهد و دروازه بان بسیار خوبی برای تیم ملی باشد، آینده سید درخشان روشن است. بعداً بیشتر آن را خواهید دید.
عزیزیان در پایان درباره دیدار مقابل لبنان افزود: جای اشتباهی برای بازی مقابل لبنان نداریم. لبنان هم تیم بدی نیست. او می آید تا کارش را انجام دهد و چیزی برای از دست دادن ندارد. از آنجایی که لبنان برای بازی می آید، ما هم می توانیم کار خود را انجام دهیم، امیدوارم بچه ها گل بزنند و بازی را ببرند. خدای نکرده تیم ملی موفق باشد و زودتر به ضعف های خود بپذیرد تا در آینده اتفاقاتی مانند بازی با کره رخ ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید