امیر عابدزاده این پیروزی را برای تیمش خرید

امیر عابدزاده این پیروزی را برای تیمش خرید

برای اینکه پونفرادینا شانس خود را برای صعود به پلی آف لالیگا حفظ کند، باید مقابل تیم پرتلاش کارتاخنا پیروز می شد. این تیم شانس کمی برای صعود به پلی آف داشت اما در نهایت این پونفرادینا بود که در یک بازی سخت خانگی موفق شد با نتیجه 4-2 پیروز شود.

با اینکه در آن دیدار دو گل امیر عابدزاده به ثمر رسید اما او روز خوبی را مقابل حریف خود پشت سر گذاشت و نتیجه خوبی هم گرفت. در واقع پونفرادینا مدافع ایرانی با امتیاز هفت تنها ادواردو، کوپه و یوری را بالاتر از خود می بیند که همگی امتیاز 7.1 را دارند و از عابدزاده فاصله زیادی ندارند.

کارتاخنای میهمان در این دیدار هرگز تیمی بسته نبود و از نظر کنترل توپ، تعداد شوت و شوت درونی عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشت. پونفرادینا دروازه بان تیم ملی در این دیدار 5 سیو مهم داشت که 3 سیو آن از داخل محوطه جریمه بود و همین مشکل باعث پیروزی تیمش شد.

در روزی که خط دفاعی پونفرادینا به دلیل موقعیت های متعددی که به کارتاخنا داده شد، امتیاز خوبی کسب نکرد، عابدزاده هم تیمی های خود را به ثمر رساند تا سه امتیاز حیاتی برای پونفرادینا که در 4 هفته باقی مانده دنبال رئال اویدو و خیرونا و تنریف بودند، از دست ندهد.

در جریان پیروزی 4 بر 2 پونفرادینا مقابل کارتاخنا، دفاع میزبان به ترتیب امتیازهای 5.8، 5.9، 6.1 و 6.7 را به دست آورد که نشان دهنده روز بد مدافعان پونفرادینا در مقابل روز خوب امیر عابدزاده بود که توانست پیروزی را برای تیمش حفظ کند.

پونفرادینا هفته آینده به مصاف بورگوس خواهد رفت. سپس آنها به مصاف رئال وایادولید سوم می روند، نوعی نبرد مرگ و زندگی برای حضور در پلی آف لالیگا. دو بازی آخر این تیم مقابل لگانس و آموریبیتا نسبتا آسان است.

پیروزی در این بازی خانگی برای پونفرادینا آسان نبود. آنها دو بار پشت سر کارتاخنا بودند. در این صحنه تلاش پانفرادینا عابدزاده مدافع راست و پاریس برندیاندران برای جلوگیری از نتیجه گیری تیمشان در ضربه دیودا محمد بی نتیجه ماند و میزبان گل اول را دریافت کرد. اما پونفرادینا در دقایق پایانی نیمه اول به خود آمد و باخت 2-1 را به پیروزی 3-2 تبدیل کرد و در نیمه دوم شوتزنی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید