این پرسپولیس با تراکتور از امیر عابدزاده گذشت. به پسر عقاب حمله کن

این پرسپولیس با تراکتور از امیر عابدزاده گذشت.  به پسر عقاب حمله کن

دروازه بان سابق پرسپولیس یکی از بینندگان تلویزیونی بازی ایران و کره جنوبی بود که از تماشای این دیدار شوکه شد. آخرین اظهارات وحید قلیچ را در ادامه بخوانید.

بدون مقدمه می خواهیم نظر شما را در مورد عملکرد امیر عابدزاده در دروازه تیم ملی مقابل کره جنوبی بدانیم؟

راستش را بگویم یا …؟

آیا واضح است که باید حقیقت را بگویید؟

اگر حرفی بزنم فردا ما را به دشمنی با عابدزاده متهم می کنند و اگر پسران بازیکنان موفق می شدند و به تیم ملی می رسیدند امروز به جایی دیگر نمی رسیدند!

چه مفهومی داره؟

اینکه امیر عابدزاده برابر تیم ملی نیست و با گلی که زد کمر تیم ملی را شکست. بدتر از آن دقیقه 47 بود که او ناامید وارد رختکن شد، زمانی که تیم گل زد تا او نتوانست گلزنی کند.

اما آیا “سان” کره ای خیلی سخت و خطرناک شلیک شد؟

چرا نخوردی؟ چرا دستش را زد تا وارد دروازه شود؟ وقتی ضربه محکمی به هدف می خورد باید آن را بزنی تا بیرون بیایی اما امیر عابدزاده نشان داده که مشکلات فنی زیاد است.

مقصر این باخت تنها امیر عابدزاده بود؟

نه! اسکاچ بیش از او مقصر بود. این آقا اصلا شبیه نیمکت تیم ایران نیست و مثل خونه به خونه ای است که سرمربی آن بود. نمی دانم چگونه سرمربی تیم ایران شد؟

اما تیم ملی 10 بازی با اسکوچیچ نباخت؟

بله، اما این تیم ملی و سرمربی اش 18 یا 24 قیراط نبودند و فقط روی آن آب طلا می کشیدند. برد لبنان، بحرین و عراق ضعیف شده که هنر نیست و حالا سرنوشت این تیم و سرمربی کروات رقم خورده است. اگر مثل کیروش تیم کره جنوبی را در کره جنوبی شکست می داد مربی بودنش را ثابت می کرد اما … باور کنید اگر با این مربی به جام جهانی برویم مسخره می شود و ما می شویم. موضوع خنده در سراسر جهان. !!

غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش هم موثر بود. این نبود؟

فقط یک جمله بگویم خدا پدر و مادر خوب دنیا را بیامرزد!

دیدگاهتان را بنویسید