واکنش پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی شدن امیر عابدزاده

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی شدن امیر عابدزاده

حمید درخشان درباره وضعیت تیم پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: وضعیت پرسپولیس خوب و مناسب است و فقط باید در خط حمله این تیم تقویت شود، قرمزها به دو گلزن نیاز دارند چون آنها باید هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر بازی کنند و فشار مسابقات بالاست، بنابراین دو مهاجم با 6 گل و یک گلزن یکی از نیازهای اصلی تیم گل محمدی است. پرسپولیس با حفظ اسکلت فصل قبل کار مهمی انجام داده و با جذب چند بازیکن نقاط ضعف را در چند پست برطرف کرده است اما پرسپولیس همچنان در پست فوروارد مشکل دارد و این مشکل باید هرچه سریعتر حل شود. .

درخشان در خصوص سقف قرارداد گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون قانون سقف بودجه باشگاه ها را تصویب می کنند همه تیم ها باید آن را رعایت کنند اما متاسفانه برخی تیم ها این قانون را رعایت نمی کنند و این مشکل بزرگی است.

هافبک سابق تیم ملی درباره دستمزدهای میلیاردی بازیکنان تاکید کرد: گاهی مبالغ در قرارداد بازیکنان عجیب و غیرقابل تصور است. وقتی یک باشگاه برای جذب بازیکن جوان 20 میلیارد هزینه می کند، قرارداد این بازیکن چقدر خواهد بود؟ به نظر من این حقوق واقعی نیست. البته به دلیل حضور دلال ها حقوق فوتبالیست ها بیش از حد افزایش یافته است. اگر بازیکنان امروز بین 20 تا 30 میلیارد ارزش دارند، نسل ما در دهه 60 بیش از 100 میلیارد ارزش داشت. فوتبال در دهه 60 زیباتر بود و بازیکنان خوبی در فوتبال ایران حضور داشتند و همه از آن لذت می بردند. به نظر من ما نسل سوخته نیستیم بلکه نسل نابود شده فوتبال ایران هستیم. ببینید فصل گذشته شاهد ورود و خروج از لیگ بودیم و متاسفانه فوتبال ایران پدیده لیگ حرفه ای را در خود نداشت. این نشان می دهد که فوتبال ما که حرفه ای است رشد نکرده بلکه عقب مانده است.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه گویا باشگاه استقلال با امیر عابدزاده مذاکره کرده تا مدافع سابق پرسپولیس و پسر احمدرضا عابدزاده آبی پوش شود، گفت: فوتبال ما به قول خودشان حرفه ای شده است و باشگاه های استقلال. حق مذاکره با پسر احمدرضا عابدزاده را دارد اما بازیکن حق انتخاب دارد چون بازیکن انتخاب می کند که چه پیراهنی بپوشد. من در این دنیای حرفه ای مشکلی در این مورد نمی بینم و اگر امیر عابدزاده استقلالی شود مشکلی نیست و به او بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید