رویدادهای اخیر نشان داده است که ارتقای سواد رسانه ای اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911523

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدرتمند را مایه خشم و استیصال دشمن دانست و گفت: اتفاقات اخیر نشان داده است که ارتقای سواد رسانه ای عمومی به ویژه در مواجهه با فضای مجازی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه در شهرری در جمع خبرنگاران سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: اهمیت رسانه ها کار هر روز بیش از گذشته اهمیت خود را نشان می دهد.» چرا که در چنین جنگ میدانی می توان با هزینه کمتر و با تلفات و عواقب کمتری به راه انداخت.

وی یادآور شد: در جنگ رسانه ای با فضایی نرم و لطیف، دشمنان با بهره گیری از ایرادات و خلأها سعی در ضربه زدن به سمت هدف دارند، در حالی که در گذشته با خشونت و خونریزی اهداف و مقاصد خود را دنبال می کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از تمام ظرفیت خود برای تأثیرگذاری بر جمعیت هدف استفاده می کند و آنها را در معرض هجمه سازمان یافته فرهنگی و هیبریدی قرار داده و مدام در تلاش هستند تا تصویر مورد نظر را در ذهن آنها تحمیل کنند.

سردار شریف با اشاره به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر و رویکردهای پیشنهادی در قبال آن، ادامه داد: بسیاری این درگیری ها را یک معضل داخلی می دانند، در حالی که شواهد از جمله مواضع و دیدارهای مقامات خارجی با برخی از مدیران رسانه ها حاکی از اغتشاشات اخیر است. . این نشان دهنده طرح خارجی برای تضعیف ایران اسلامی است. جبهه ضد انقلاب و مخالفانش باید بدانند که انقلاب بزرگی را در پیش رو دارند که برای دستاورد آن صدها هزار شهید تقدیم شد، شهدایی که با افکار و محبوبیت خود در میدان جنگ تحمیلی، حفاظت از حرم ها حضور داشتند و شکنجه شدند. و حفظ امنیت ملی

سردار شریف به حضور تعداد معدودی از نوجوانان و جوانان فریب خورده در حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: این افراد با هیاهوی بی اساس در فضای مجازی به میدان آمده اند در حالی که این انقلاب در 43 سال گذشته بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته است. همه را تحت تأثیر قرار داده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدرتمند را محل خشم و استیصال دشمن دانست و بر ارتقای سواد رسانه ای مردم به ویژه در مواجهه با فضای مجازی تاکید کرد و اطلاعات و توانمندی های خود را در این عرصه افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید