رکورد جالب ساپینتو به داربی

رکورد جالب ساپینتو به داربی

اولین بازی تیم استقلال در لیگ برتر جاری 30 مرداد در تهران مقابل سپاهان برگزار شد. تیم استقلال در این دیدار با نتیجه دو بر صفر مغلوب سپاهان شد تا پس از مدت ها در یک دیدار لیگ برتر طعم تلخ شکست را چشید.

یاسین سلمانی و رامین رضایان در عرض 5 دقیقه (دقیقه 52 و 57) دو بار دروازه استقلال را باز کردند تا این تیم با سرمربی پرتغالی خود طعم تلخ شکست را حس کند.

اما نکته مهم این است که تیم استقلال از آن تاریخ تاکنون در مسابقات لیگ برتر و سوپرجام بدون شکست باقی مانده است. مردان ساپینتو اکنون پس از 10 هفته (هفته دوم تا یازدهم) با 6 برد و 4 تساوی 22 امتیازی شده اند. اما جالب اینجاست که 100 روز از شکست استقلال می گذرد، بنابراین آنها 100 روز را بدون شکست پشت سر گذاشته اند.

البته این تعداد روزهای بدون باخت قطعا تا نهم آذرماه که استقلال به مصاف پرسپولیس می رود ادامه خواهد داشت چرا که این تیم در این مدت هیچ مسابقه ای در رقابت های رسمی نداشته است بنابراین این رکورد به 130 روز افزایش می یابد.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر سه شنبه 8 آذرماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید