زندگی و مرگ ساپینتو با داربی مرتبط است. تمدید با استقلال یا ترک تهران؟

زندگی و مرگ ساپینتو با داربی مرتبط است.  تمدید با استقلال یا ترک تهران؟

حجت کریمی در هفته های اخیر بارها از تمایل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو خبر داده و حتی گفته است که استقلال برای فصل آینده گزینه دیگری برای ریکاردو ساپینتو ندارد اما تاکنون اقدام عملی انجام نشده است.

در همان زمان شنیده شد یکی دو باشگاه لیگ برتری از جمله گل گار خواهان خرید ریکاردو ساپینتو هستند، این خبرها درست است اما برنامه ریکاردو ساپینتو چیز دیگری است. اگر نتواند قراردادش را با استقلال تمدید کند تهران را ترک خواهد کرد.

در شرایطی که باشگاه استقلال نزدیک به 6 ماه است که با مشکلات مالی مواجه است و در فاصله کوتاهی که تا بازی با پرسپولیس باقی مانده هنوز درصدهای قرارداد و پاداش های معوقه را پرداخت نکرده اند، ریکاردو ساپینتو دندان به پا کرد. در قلب تیم استقلال را به مقصد برساند. و در صورت پیروزی در دیدار چهارشنبه با دو جام تهران را ترک خواهد کرد. این اتفاقات نشان می دهد که پول برایش مهم نیست. او از فضای کاری در استقلال لذت می برد و به نظر می رسد در صورت تمدید قراردادش با استقلال به کارش در لیگ برتر ادامه دهد. در غیر این صورت ممکن است پیشنهاد تیم های عربی وسوسه های بیشتری برای او به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید