رکورد شناگران 4 در 100 متر باورنکردنی بود/ آینده شنای ایران روشن است


ساعت: 22:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889706

رئیس فدراسیون شنا با ابراز خرسندی از عملکرد شناگران ایرانی در اولین روز رقابت های شنا در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: آینده درخشانی در انتظار شنای ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا درباره عملکرد شناگران ایرانی در اولین روز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: روز اول مسابقات شنا برای ایران خوب سپری شد و شاهد رکوردشکنی های ایزون بودیم. ملی پوشان

وی افزود: کسب دو سهمیه جدید را به خانواده شنای ایران تبریک می گویم. ما در ماده 4*100 آزاد رکورد خوبی زدیم که شگفت انگیز بود، یکی از شناگران ما حتی زیر 50 ثانیه را ثبت کرد، در 200 متر کرال پشت نیز رکورد خوبی داشتیم و توانستیم رکورد ملی را بشکنیم.

رئیس فدراسیون شنا بر آینده درخشان شنای ایران تاکید کرد و گفت: کارشناسان شنا تایید می کنند که شنای ایران آینده درخشانی دارد و اگر از این جوانان مستعد و آینده دار حمایت شود، در آینده اتفاقات خوبی در این رشته رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز دیدیم که در ماده 4 تیمی 100 متر آزاد تنها چند صدم ثانیه مدال نقره را از دست دادیم. البته چیزی از شایستگی تیم ملی ایران و کسب برنز کم ندارد. مدال برای ما بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید