رکورد منفی ساپینتو بدتر شد

رکورد منفی ساپینتو بدتر شد

استقلال با ساپینتو فوتبال خوبی به نمایش می گذارد و این تیم در چند هفته اخیر توانسته بود فاصله 8 امتیازی با پرسپولیس را جبران کند و با این تیم در رده سوم جدول قرار گرفت. با این حال تیغ پرتغالی ها تمام نشده و توهین های او در نشست خبری بعد از بازی مقابل پیکان سوژه جدید فوتبال ایران شده است. بعد از اتفاقات استقلال و درگیری مس و ساپینتو با مربی حریف، داور سرمربی آبی ها را اخراج کرد.

البته کارت قرمز ریکاردو پایان کار نبود و او در راه رفتن به رختکن با یکی از ماموران یگان ویژه درگیر شد. اتفاقی که انتظار می رفت با محرومیت ساپینتو همراه شود. بر اساس تصمیم کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال، سرمربی استقلال 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شد که یکی از این جلسات محروم خواهد شد.

ساعتی پس از دیدار دیروز پیکان و استقلال و در شرایطی که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود در اختلافات اواخر بازی نقشی نداشته باشد، کمیته انضباطی تصمیم خود را در خصوص اتفاقات دیدار استقلال مقابل مس کرمان صادر کرد و ساپینتو دو بار محروم شد. جلسات (یک جلسه قطع شده) و جریمه سنگینی در انتظار او بود تا کار شاگردانش را از روی سکوها در نبرد آتی تیمش تماشا کند.

ساپینتو بار دیگر از سوی کمیته انضباطی محروم شد که پیش از این در 5 بازی از 20 دیدار تیمش به دلیل محرومیت نیمکت نشینی را از دست داده بود تا رکوردی ویژه در تاریخ لیگ برتر رقم بزند. این مربی در دیدارهای مقابل فولاد تهران، ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم تهران، تراکتورسازی در تبریز و نفت مسجد سلیمان در تهران به دلیل محرومیت شکست خورد و روی نیمکت استقلال ننشست و حالا در بازی بعدی نمی تواند به میدان برود. بین استقلال و ملوان در جام حذفی تیمش را از کنار زمین هدایت می کند.

ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی با مس کرمان که دیروز در نشست خبری پس از بازی با پیکان از جملات عجیب و غیرقابل قبولی استفاده کرد، مجازات شده و به همین دلیل کمیته انضباطی از او خواست تا توضیحات خود را به صورت کتبی ارسال کند. شاید این به دلیل حساسیت با محرومیت دیگری مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید