ثبت رکورد منفی “بی سابقه از زمان جنگ جهانی دوم” در دولت ریاست جمهوری/ تورم رسمی سالانه مواد غذایی در نوامبر امسال به 63.4 درصد رسید.

ثبت رکورد منفی “بی سابقه از زمان جنگ جهانی دوم” در دولت ریاست جمهوری/ تورم رسمی سالانه مواد غذایی در نوامبر امسال به 63.4 درصد رسید.

وحیدی یکی دیگر از اهداف دشمن را تحریک جوانان به دوری از نظام عنوان کرد و تاکید کرد: این تیر به صخره اصابت کرد. امروز حتی کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند، به جز عده معدودی که بر موضع خود پافشاری می کنند، وقتی با آنها صحبت می شود ابراز پشیمانی می کنند. اما نقشه دشمن شکست خورد.

وزیر کشور تلاش دشمن برای فاصله گرفتن جوانان ایرانی از نظام و انقلاب را بیهوده دانست و گفت: تیر دشمن به سنگ خورد و دشمنان نتوانستند مانع از تمرکز دولت بر اولویت های اصلی و مقابله با دشمن شوند. مشکلات اصلی کشور».

احمد وحیدی روز شنبه شرایط کنونی کشور را آرام توصیف کرد و گفت: اما دشمن توطئه گر ایران نمی خواهد شاهد آرامش امنیتی در کشور باشد و به دنبال تغییر اولویت های دولت است که هدف آن مقابله است. با مشکلات اصلی کشور

وزیر کشور افزود: دشمنان تلاش می کنند حاکمان را به چیزهایی غیر از اولویت های اصلی کشور نگاه کنند تا نتوانند وقت خود را برای حل مشکلات تلف کنند. در حالی که دولت به مشکلات عمده کشور توجه دارد، در حالی که مسائل زیر نظر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی است و از توطئه های دشمن جلوگیری می کند.

رئیس شورای امنیت کشور موسوم به شق گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به طور منظم و مقتدرانه مسائل را رصد می کنند، تیم ها و هسته هایی که فعالیت های تروریستی و خرابکارانه را رصد می کنند با اقتدار آشکار و کنترل می شوند.

وی ادامه داد: دولت متناسب با پیشرفت کشور وظایف خود را انجام می دهد و اجازه تغییر اولویت را نمی دهد زیرا آرزوی اصلی دشمن این است که دولت را از مشکلات اصلی کشور باز دارد.

وزیر کشور هدف دیگر دشمن را تشویق جوانان به دوری از نظام عنوان کرد و تاکید کرد: این تیر به صخره اصابت کرد. امروز حتی کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند، به جز عده معدودی که بر موضع خود پافشاری می کنند، وقتی با آنها صحبت می شود ابراز پشیمانی می کنند. اما نقشه دشمن شکست خورد.

دیدگاهتان را بنویسید